מוצר זול ושימושי במיוחד שמשדרג את הסמארטפון

הכירו את ה-Air Button: מדבקת כפתור שמיועדת להדבקה על גב המכשיר, כשלחיצה עליה תפעיל אוטומטית כל יישום או פעולה שתבחרו להגדיר - מהפעלת נגן מוסיקה ועד אפליקציה מסוימת או חיוג מקוצר

מדבקה לסמארטפון / צילום: מהוידאו
מדבקה לסמארטפון / צילום: מהוידאו

חברות הסמארטפונים מוציאות כל חצי שנה דגמים חדשים, משפרות ומוסיפות פונקציות חדשות בטלפוני הדגל שלהן, מה שהופך את הסמארטפונים שלנו למרובי יישומים וחכמים מאוד אבל גם מסורבלים בתפעול ובגישה לכל האפשרויות לעתים.

פרוייקט חדש בקיקסטארטר מנסה לפשט וליעל את התפעול של הסמארטפון ע"י כפתור פיזי שמודבק בגב המכשיר בשם AIR BUTTON. הכפתור נעזר בשבב המבוסס על טכנולוגיית NFC שקיימת ברוב מכשירי אנדרואיד. למעשה מדובר בכפתור קיצור דרך שיכול בנגיעה אחת להפעיל אפילו מספר אפליקציות במקביל כמו לדוגמא במקרה חרום לחיצה אחת תוכל תפעיל אזעקה רועשת, את הפנס ותגרום לסמארטפון לחייג למשטרה וכך להפוך אותו ללחצן מצוקה.

באותה דרך תוכלו גם להפעיל שיחת טלפון לאיש קשר מועדף, להפעיל הפניית שיחות, להדליק פנס, לכבות או להדליק את ה-WiFi, ועוד..

הכפתור אינו מוגבל למספר הפעולות שניתן להפעיל בכל לחיצה. הוא ניתן להתקנה במכשירי אנדרואיד בלבד בגלל עיקרון קוד המפתחים הסגור של אפל. ה-Air Button אינו זקוק לסוללה והוא יכול להגיע בגרסת מדבקה של כפתור אחד או שניים ואין גבול למספר המדבקות שתוכלו להדביק על גב המכשיר.

מחיר הכפתור מתחיל ב-59 שקל כולל משלוח לישראל, כשהצפי למשלוח הוא כבר בחודש הבא. היזמים הציבו יעד גיוס של 15 אלף דולר ונכון לכתיבת שורות אלו הם גייסו כבר 20 אלף דולר.