חברת הפרסום הישראלית Inneractive מגייסת 15-20 מ' ד'

עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר ■ עפ"י הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014

מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר
מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר

חברת הסטארט-אפ Inneractive, הפועלת בתחום טכנולוגיות הפרסום, בדרך לסגור סבב גיוס של 15-20 מיליון דולר - כך נודע ל"גלובס".

מדובר בסבב הגיוסים הרביעי של החברה שהוקמה ב-2007, כששיחות סופיות נעשות בימים אלה מול משקיעים מארה"ב ומאסיה.

עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר.

לפי חברת IVC, בין משקיעי העבר בחברה ניתן לציין את הקרן Evergreen, לצד איש העסקים עידן עופר, אנשי הפרסום משה תאומים ומודי כידון ואחרים.

על-פי הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014. קצב עלייה דומה צפוי להירשם גם בהכנסות נטו, שיסתכמו ב-14 מיליון דולר.

חברת Inneractive הוקמה על-ידי זיו אלול (המנכ"ל) ועופר יהודאי בתחילת הדרך כפתרון פרסום לאפליקציות מובייל והתרחבה בהמשך כדי להציע בורסה עצמאית למסחר בשטחי פרסום, שעובדת מול שלל אתרים שנהנים בסך-הכול מ-630 מיליון משתמשים ייחודיים מדי חודש. החברה פועלת בעולמות הפרסום בווידאו ובפרסום מבוסס תוכן (Native Advertising).

החברה פועלת מישראל, לצד משרדים בניו-יורק, סן פרנסיסקו ולונדון, ובהמשך עשוי להיפתח סניף נוסף באסיה.

בעקבות הגיוס מתכננת החברה להרחיב את מצבת כוח-האדם לכדי 100 עובדים בסך-הכול. לאחרונה דורגה החברה במקום ה-25 ברשימת החברות הצומחות ביותר בישראל של פירמת ראיית החשבון דלויט.

מהחברה נמסר כי "היא תשמח לשתף בפרטי הגיוס, אם וכאשר יהיה כזה".