ח"כ אורן חזן: "אני מחכה שקארין אלהרר תתנצל בפניי"

חזן בפייסבוק: "ח"כ אלהרר איחלה למותי במליאה בקריאות 'תמות! תמות!', רק בעקבות העובדה שחשפתי סרטון שצולם ע"י עיתונאי בו נראה ח"כ עיסאווי פריג' מצביע במקומה, בשעה שדעתה הייתה מוסחת עקב שימוש בסלולרי"

אורן חזן / צילום: אמיר מאירי
אורן חזן / צילום: אמיר מאירי

ח"כ אורן חזן (הליכוד), שעלב בח"כ קארין אלהרר ולעג לנכותה, אומר כעת כי הוא מצפה מאלהרר להתנצל בפניו על ה"הסתה", כדבריו.

"חברת הכנסת אלהרר איחלה למותי במליאה בקריאות 'תמות! תמות!', רק בעקבות העובדה שחשפתי סרטון שצולם על ידי עיתונאי בו נראה ח"כ עיסאווי פריג' מצביע במקומה בשעה שדעתה הייתה מוסחת עקב שימוש בסלולרי", כותב חזן בפייסבוק. כזכור, מדובר בתקרת הקודמת בה ביקשה אלהרר מפריג' להצביע עבורה כיוון שהתקשתה לעשות זאת. אלהרר סובלת ממחלת ניוון שרירים ומרותקת לכיסא גלגלים.

"למרות דבריה הקשים, ישבתי במליאה,  נעלבתי ולא עלבתי, לא הגבתי לה ולא פניתי אליה, ואת זה ניתן לראות בסרטון", ממשיך חזן. "אני מצפה מחברת הכנסת אלהרר להתנצל בפני על דברי ההסתה ורצח האופי שהיא וחבריה עשו לי ומבלי שעשיתי להם מאום. למרות שייחלה למותי פניתי אליה בעדינות אחר מספר ימים לנסות לשוחח עמה,  אך היא בתגובה איימה שתצעק ותעשה מהומה".

חזן מוסיף: "מספר ימים לאחר אותו ערב שבו היא עלבה בי במליאה, בשיח שלי ושל ח"כ מועלם, הפניתי לח"כ מועלם את השאלה 'את רוצה שעיסאווי יעזור לך?'. שיהיה ברור, לא פניתי לח"כ אלהרר, לא שאלתי אותה ולא הגבתי לה ועל כך יש מספיק חברי כנסת שהעידו גם בכלי התקשורת. למרות שבתקשורת ובשמאל מנסים להראות כאילו המשפט היה מכוון כלפי ח"כ אלהרר, לא היה ולא נברא וכל ניסיון לקשור בין הדברים הינו בחזקת פרובוקציה שקרית. השמאל מנסה לייצר דה לגיטימציה לליכוד ולימין שלא תצלח. אני מצפה להתנצלות של ח"כ אלהרר".