מוצר חדש בשוק: פתרון לבעיה שממנה סובלים מיליונים

שולחן וכיסא אאוט - עמדת עבודה ארגונומית אין: הצצה למוצר חדש בשוק שמספק פתרון מושלם לאחת הבעיות המדוברות היום בתחום הרפואה - מחלות וכאבים הנגרמים מעבודה במשרד

עמדת עבודה חדשנית / צילום: מהוידאו
עמדת עבודה חדשנית / צילום: מהוידאו

עם ההתפתחות הטכנולוגית של העשורים האחרונים רובנו מוצאים את עצמנו יושבים יותר זמן מול המחשב במשרד או סתם על הספה בבית.

הבעיה היא שצורת הישיבה הזו גורמת לחץ על המפרקים ועל עמוד השדרה ויוצרת בעיות אורתופדיות שרובנו לא שמים לב אליהן בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך הן גורמות לכאבים חזקים בצוואר, בגב התחתון ובאזורים אחרים.

פתרונות שונים הומצאו במשך השנים כגון מקלדות ארגונומיות וכיסאות מחשב ומשרד מתכווננים, אבל לא היה שום אביזר שטיפל בבעיה בצורה רוחבית; עד עכשיו.

חברת altwork פיתחה את ה-altwork station. מדובר בעמדה המורכבת משולחן וכיסא שקצת מזכיר שילוב שבין כיסא חללית לכה שתמצאו אצל רופא השיניים, שכולו ניתן לכוונון והתאמה בין מצב עמידה, ישיבה ושכיבה.

במקום שתרכנו קדימה כדי להגיע למסך המחשב שלכם, תוכלו לקרב את המסך אליכם בלחיצת כפתור, תוכלו גם לשנות את זוית המגש של המקלדת והעכבר בהתאם לתנוחת הידיים שלכם ועוד - מה שיקל את הלחץ על הגוף שלכם וישפר אתך הפרודוקטיביות שלכם בעבודה.

הבעיה היא שכמו כל טכנולוגיה חדשה שיוצאת לשוק גם ל-altwork station  יש תג מחיר גבוה במיוחד: 3,900 דולר, מבלי להזכיר את ההובלה לישראל כמובן.