Gett מתרחבת: מכפילה את שטח המשרדים בת"א ל-1,700 מ"ר

באחרונה החברה גייסה כ-100 עובדים נוספים למשרדי החברה בישראל ■ בסך הכול מועסקים בחברה כ-500 עובדים והחברה מתכננת להמשיך ולגייס עובדים נוספים

גט טקסי / צילום: סטודיו Gett
גט טקסי / צילום: סטודיו Gett

יותר מחצי שנה לאחר שהודיעה על שינוי השם והתרחבות מעבר לתחום המוניות, חברת Gett (לשעבר גט טקסי) עוברת למשרדים חדשים כדי להתמודד עם היקף כוח האדם הגדל. החברה עוברת לבניין סמוך למשרדים הקודמים שלה, ברחוב הברזל ברמת החייל בתל אביב.

בכך, היא יותר ממכפילה את השטח של המשרדים - מ-700 מ"ר ל-1,700 מ"ר. באחרונה החברה גייסה כ-100 עובדים נוספים למשרדי החברה בישראל, מה שהצריך את הגדלת חלל המשרדים. בסך הכול מועסקים בחברה כ-500 עובדים והחברה מתכננת להמשיך ולגייס עובדים נוספים.

באחרונה השיקה החברה שני שירותים משלימים לשירותי הזמנת המוניות - הזמנת זר פרחים בתוך עשר דקות ומשלוחי מסמכים וחבילות. שני השירותים הושקו באזור מוגבל מאוד של ת,א והסביבה הקרובה, כך שהם עדיין לא מספקים פתרון רלוונטי לרוב הישראלים.

עם זאת, חברת Gett עדיין שומרת על הדומיננטיות שלה בתחום הזמנת המוניות בישראל. שנה אחרי שאובר נכנסה לישראל, היא עדיין פועלת רק באזור תל אביב לעומת פריסה נרחבת של Gett ברחבי הארץ.