שר הרווחה חיים כץ מתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד

על התפקיד מתמודדים גם ח"כ צחי הנגבי , ח"כ דודי אמסלם, סגן השר ירון מזוז וח"כ נאווה בוקר ■ כץ: "תנועת הליכוד חייבת יציבות לצד שינויים שמתבקש לערוך בחוקה"

ח"כ חיים כץ / צילום: איל יצהר
ח"כ חיים כץ / צילום: איל יצהר

 

שר הרווחהחיים כץ הודיע על התמודדותו לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד. "בתקופה האחרונה פנו אליי אנשים רבים וטובים מתנועת הליכוד, מפעילים ועד לשרים, חברי כנסת, ראשי ערים וראשי סניפים רבים ברחבי הארץ. כולם ביקשו ממני להתמודד בבחירות שיתקיימו ב-29 בדצמבר", כתב היום כץ בעמוד הפייסבוק שלו.

על התפקיד מתמודדים גם ח"כ צחי הנגבי, ח"כ דודי אמסלם, סגן השר ירון מזוז וח"כ נאווה בוקר. מועמדותו של כץ צפויה להיתמך על ידי שר התחבורה, ישראל כץ ועל ידי השר אופיר אקוניס.

"שורה של מועמדים ראויים ומוכשרים הציגו את מועמדותם לתפקיד יו"ר המרכז. אין לי ספק שכל אחת ואחד יוכל למלא את התפקיד. אני מאמין, שמבינהם, שר הרווחה חיים כץ יעשה זאת באופן המיטיבי ביותר ויוביל את מרכז הליכוד כראוי, עם נסיון רב ושיקול דעת, כשטובת הליכוד עומדת בראש סדר העדיפויות שלו", כתב היום אקוניס.

שר הרווחה הסביר היום כי החלטתו להתמודד התקבלה לנוכח "התמיכה הרחבה והאהבה האדירה מהשטח גרמה לי להחליט להתמודד על התפקיד החשוב". כץ הוסיף כי "תנועת הליכוד חייבת יציבות לצד שינויים שמתבקש לערוך בחוקה. בכוונתי לתרום מנסיוני ומאהבתי לליכוד כדי לחזק את התנועה ואת מדינת ישראל. מרכז הליכוד הוא לב ליבה של התנועה וחברי המרכז הם הכח המוביל את התנועה להצלחות".