מנהל המחשוב של משרד התקשורת הועזב לאחר שנה

אופיר שלום לב ארי עוזב בעקבות החלטתה של סמנכ"לית משאבי אנוש במשרד תמי לשם שהגיעה למסקנה שהוא אינו מתאים ■ בכירים במשרד: הוא מתאים ועוד איך אבל לא נתנו לו זמן להוכיח את עצמו

הופסקה עבודתו של מנהל מערכות המחשוב במשרד התקשורת אופיר שלום לב ארי לאחר שנה בלבד בתפקיד. שלום לב ארי נקרא אתמול לפגישת עבודה אצל סמנכ"ל משאבי אנוש במשרד התקשורת תמי לשם ושם נמסרה לו הודעה על הפסקת עבודתו מעכשיו לעכשיו.

לכאורה לא מדובר באירוע חריג, אבל לדעת כמה וכמה בכירים במשרד, העזיבה אינה טריוויאלית מפני שמדובר באיש מקצוע שדווקא זכה להערכה רבה על עבודתו. שנית, המשמעות היא שהמשרד, שגם כך סובל מבעיות ישנות במערכות המידע, יידרש לחכות עוד חודשים עד שימונה מנהל חדש לתפקיד, ועד שהוא ילמד וייכנס לתפקידו ייקח עוד יותר זמן.

לב ארי שלום סירב לשוחח עם "גלובס" לגבי נסיבות עזיבתו את התפקיד, ואמר שאת השאלות צריך להפנות לתמי לשם.

כמה מבכירי המשרד לא חסכו בשבחים על עבודתו ואמרו שהפסקת עבודתו נעשתה בחופזה, ושלנוכח האתגרים והפרוייקטים שהמשרד נזקק לטפל בהם, ניתן היה לבחון אותו תקופה ארוכה יותר. בדיוק לשם כך קבע החוק תקופת ניסיון של שנתיים בגלל שהבינו שאחרי שנה קשה לאמוד לעומק את יכולותיו של העובד.

תגובת משרד התקשורת: "מנהל מערכות המידע במשרד התקשורת נבחר במכרז פומבי כדין לפני כשנה ולדעת הגורמים המקצועיים במשרד, הוא לא עמד בתקופת הניסיון".