הטיפ היומי: מניית הביומד שעשויה לטוס בכמעט 200%

בית ההשקעות מקסים ממליץ לקנות את ביוליין וטוען: תחום האימונו-אונקולוגיה הולך ומתחמם

חברת הביומד ביוליין / צילום: אתר החברה
חברת הביומד ביוליין / צילום: אתר החברה

חברת הביומד ביוליין  נסחרת במקביל ברשימה המשנית של הנאסד"ק (סימול: BLRX) ובבורסה של ת"א, בשווי של 76 מיליון דולר. ביוליין מפתחת תרופות במספר התוויות, בין היתר לטיפולים בסרטן ובצליאק.

לאחרונה פרסמה ביוליין את דוחות הרבעון השלישי, שבו רשמה הפסד נקי של 1.6 מיליון דולר. החברה סיימה את הרבעון עם 50 מיליון דולר במזומן, סכום שאמור להספיק לה למימון פעילותה עד 2018.

במקביל לדוחות, ביוליין עדכנה כי היא בוחנת לעומק את הפוטנציאל של BL-8040, המוצר שהיא מפתחת לטיפול בלוקמיה מיאלואידית חריפה (AML) ולאינדיקציות אונקולוגיות והמטולוגיות אחרות.

ביוליין דיווחה קודם לכן על תוצאות חיוביות בניסוי קליני שלב II ב-BL-8040 כטיפול בלוקמיה חריפה שהתפרצה שוב. הנתונים יוצגו בכנס בתחילת דצמבר, ותוצאות נוספות יפורסמו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2016.

נוסף על כך, ניסוי שלב II ב-BL-8040 בהתוויה נוספת יתחיל בתחילת 2016, ובמקביל, המוצר BL-7010 לטיפול בצליאק מתקרב לקבלת אישור שיווק והשקה באירופה.

כשתחום האימונו-אונקולוגיה מתחמם, אנחנו מאמינים שהגיע הזמן לשים לב לביוליין. ה-BL-8040 הוא מנייד תאי גזע יעיל, ובעל פוטנציאל לגרום לתאי הסרטן להיות חשופים יותר להרס (על-ידי כימותרפיה, הקרנות או מערכת החיסון עצמה). ככזה, יש ל-BL-8040 פוטנציאל לשילוב עם טיפולים חדשניים אחרים.

במה מתמקד כיום עולם האימונו-אונקולוגיה? בסוגי סרטן דם ומח עצם, מיאלומה נפוצה ו-AML. כל אחד מהם יכול להפיק תועלת מ-BL-8040, ואנו סבורים שהטיפול בסרטן הופך להיות יותר ויותר מבוסס על גישה של שילובי טיפולים.

BL-8040 של ביוליין היא פלטפורמה: המוצר מטפל ב-AML, אך מתרחב גם להתוויות אחרות. תזת ההשקעה שלנו כוללת כמה הנחות, ובהן ש-BL-8040 יאושר לשיווק כטיפול ב-AML בשנת 2017; יש במוצר אפסייד אפשרי שעדיין לא נכנס למודל שלנו מהתוויות נוספות; ביוליין תחפש, להערכתנו, שותף לשיווק התרופה ותקבל תמלוגים בשיעור דו-ספרתי; ונוסף על כך, המוצר לטיפול בצליאק יאושר לשיווק באירופה ב-2017.

המלצתנו למניית ביוליין היא "קנייה", ומחיר היעד למניה הוא 4 דולרים - גבוה ב-188% ממחיר המניה בנאסד"ק.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר, Maxim Group

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם