איוב קרא: "עולם החושך יוביל אותנו למלחמת עולם שלישית"

ח"כ קרא, סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, השתתף בכנס שעסק בנושא סביבה וגיאו-פוליטיקה ואמר כי  "ההשפעות של שינוי האקלים צריכים להדאיג כל אדם חפץ חיים" ■ לדבריו, "מדינות המפרץ וסעודיה הם הפוטנציאל לשותפים במלחמה בעולם החושך"

איוב קרא   / צלם: אריאל ירוזלימסקי
איוב קרא / צלם: אריאל ירוזלימסקי

"אני חושב שאנו הולכים לתקופה בה עולם החושך יוביל אותנו למלחמת עולם שלישית. ככל שאתה משתף פעולה וגורם לאנשים להרגיש טוב, אתה נלחם בקיצוניות הדתית, איפה שיש מים, מזון ולאנשים יש ביטחון- אין הקצנה ואין טרור, איפה שיש בעיה ויש עוני, יש התקוממות ופחות שליטה על הנעשה", כך אמר היום (ה') ח"כ איוב קרא, סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, בכנס של אקופיס וה-INSS בנושא סביבה ואנרגיה במזרח התיכון.

לדברי קרא, נושא המים ושינוי האקלים אינו רק נושא סביבתי אלא קשור גם להיבט הגיאו אסטרטגי. "ההשפעות של שינוי האקלים צריכים להדאיג כל אדם חפץ חיים ושיתוף פעולה במזרח התיכון", לדבריו.

ח"כ קרא המשיך ואמר עוד כי "רק לפני זמן קצר איש לא האמין שלישראל יהיה עודף מים ועודף גז וכעת בזכות התמורות בתחום המים והאנרגיה, אנו עומדים בפני הזדמנות היסטורית לשיתוף פעולה אזורי שיוביל ליציבות ושלום", הוא הצהיר. "היום יש מלחמה בין אנשים המושכים לעולם החושך למול אנשים שרוצים להישאר בעולם האור, וזה לא משנה באיזה דת אתה, גם בעולם המוסלמי יש אוכלוסיה שברובה לא רוצה את עולם החושך הזה, ואנחנו צריכים לבחור האם אנו נשתף פעולה כנגדם או לא".

ח"כ קרא המשיך לתאר את האירועים במזרח התיכון כמלחמה של אור בחושך: "אני מזהה שמדינות המפרץ וסעודיה הם הפוטנציאל לשותפים במלחמה בעולם החושך, אנחנו לא יכולים לעמוד לבד בנושא הזה, אני חושב שהאירועים האחרונים הם רק טיפות לפני הגשם, וחובה עלינו לעצור את זה".