The Banker: הפועלים הוא "בנק השנה בישראל ב-2015"

הענקת הפרס מתבססת על צירוף של הערכות שמתקבלות מבנקים ברחבי העולם וניתוחים שמבצעים מומחי המגזין

ציון קינן / צילום: תמר מצפי
ציון קינן / צילום: תמר מצפי

בנק הפועלים נבחר ל"בנק השנה בישראל לשנת 2015" מטעם מגזין הבנקאות The Banker, המשתייך לקבוצת Financial Times. טקס ההכרזה על זכייתו של בנק הפועלים בתואר התקיים בלונדון. 

הענקת הפרס מתבססת על צירוף של הערכות שמתקבלות מבנקים ברחבי העולם וניתוחים שמבצעים מומחי המגזין. בשיקולי הענקת הפרס נלקחים בחשבון, בנוסף לביצועים הכספיים, גם האסטרטגיה של הבנק, כיווני צמיחה, יוזמות שמיועדות להגדלת הרווחים, אימוץ והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות ועוד. 

בשנה החולפת זכה בנק הפועלים להערכה דומה משני מגזינים בינלאומיים יוקרתיים נוספים - Euromoney ו-Global Finance. בנוסף, בנק הפועלים הוכתר על ידי Global Finance כ"אתר האינטרנט הבנקאי הטוב ביותר בישראל" ו "המוביל בבנקאות דיגיטלית בישראל". 

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר: "זו הפעם השלישית בחמש השנים האחרונות שהמגזין היוקרתי The Banker מעניק לבנק הפועלים את התואר 'הבנק הטוב ביותר בישראל'. הזכייה בפרס היוקרתי הזה, בהמשך לסדרה של זכיות נוספות, מהווה הכרה בינלאומית במצוינות של הבנק, ובהישגים המרשימים שלנו לאורך זמן, המתבססים על אסטרטגיה של חדשנות פורצת דרך. ברצוני להביע הכרת תודה לעובדים ולמנהלים הנהדרים שלנו, שבזכותם קיבלנו את הפרס. נמשיך לשאוף למצוינות, לשכלול השירותים והתשתיות הטכנולוגיות, ולצמיחה מתמשכת ושמירה על המובילות שלנו, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של הבנק".