נוסעים לחו"ל? אפליקציה ישראלית חדשה שכדאי להוריד

הכירו אפליקציה ישראלית חדשה וחינמית: תאתר עבורכם במידת הצורך שירותי רפואה הנמצאים סביבכם בכל מקום שבו תהיו בעולם, בלחיצת כפתור וללא חיבור לאינטרנט ■ צפו בווידאו

מנהטן / צילום: רויטרס
מנהטן / צילום: רויטרס

ועכשיו, שתי אפליקציות ישראליות חדשות כחול-לבן, הראשונה אפליקציה בשם SAFE4YOU, אפליקציה לנוסעים לחו"ל אשר מציגה את כל המידע אודות שירותי רפואה בעולם הנמצאים סביבכם בחופשה בלחיצת כפתור וללא חיבור לאינטרנט.

האפליקציה כוללת מאגר מקומות הרפואה כולל למעלה מ-3000 בתי-חולים, מרפאות ורופאים פרטיים, וכל המידע הזה ניתן גם ללא חיבור לאינטרנט.

במקומות אשר מתעדכנים כל הזמן תמצאו פרטים של שעות פתיחה, כתובת, טלפון, אילו שירותים מספקים, חוות-דעת על אותו מקום רפואי ואפילו ניווט אל אותו מקום רפואי.

האפליקציה עובדת ללא אינטרנט ומזהה את מיקום המשתמש ומקומות הרפואה הקרובים אליו על-פי GPS.

כמו כן מאפשרת האפליקציה לחצן מצוקה עם חיוג מהיר למוקד החירום של כל חברות הביטוח בישראל, ובכך לקבל מענה מיידי בזמן אמת. תוכלו לנהל צ'אט עם נציג מצוות Safe4You, המתמחה בכל הקשור לנסיעות לחו"ל ואשר יענה לכל שאלה או בעיה ולא רק במקרי חירום.

האפליקציה פתוחה לקהל בכל העולם, וכרגע היא פעילה בעברית ובאנגלית. את האפליקציה ניתן להוריד בחנות האפליקציות של גוגל ואפל. 

אפליקצייה נוספת הושקה אולי כדי למסד את הקשר עתיק היומין בין נהגי אוטובוסים המובילים קבוצות לבין בתי עסק ומסעדות. שמה של האפליקציה הוא TIP STOP, והיא מספקת לנהגי האוטובוסים דרך קלה ומהירה לבחור מתוך מגוון רחב ומעודכן בזמן אמת את בית העסק או המסעדה שבהם הם מעדיפים לעצור, על-פי חוויית הלקוח שלדעתו מתאימה לו ולנוסעיו.

במקרה שהנהג מחליט לבצע את העצירה במסעדה או בבית העסק, ביכולתו לדווח על מיקום המוצא שלו, שעת ההגעה המשוערת וכמות הנוסעים הנמצאים באוטובוס. בית העסק מקבל התראה בצליל של צופר שמסמן את ההגעה הצפויה של האוטובוס, מה שמאפשר לבית העסק להתארגן כראוי לקליטת הנוסעים.

חברת הסטארט-אפ TIP STOP משדרות מציעה לנהגים דרך האפליקציה תמריצים לנהגי האוטובוסים ולמדריכי הקבוצות. באופן זה אלפי מסעדות ובתי עסק שבהסדר יוכלו להגדיל מדי חודש את הכנסותיהם ולהזניק את כמות הלקוחות שיפקדו אותם באמצעות כ-5,000 נהגי האוטובוסים המסיעים קבוצות בישראל.

האפליקציה מוצעת בחינם לנהגי האוטובוס, כאשר על-פי המודל העסקי של TIP STOP ייגבה סכום קטן מבתי העסק עבור כל כניסה של אוטובוס המסיע קבוצה.

האפליקציה, אשר סולקת כרטיסי אשראי והמחאות, פועלת בטלפונים במערכת ההפעלה iOS של אפל ובטלפונים מבוססי אנדרואיד של גוגל, והיא ניתנת להורדה מ-App Store ומ-Google Play.