אחרי האקזיט הענק: מייסד Cotendo מגייס לסטארט-אפ חדש

חברת Anodot שהקים דוד דריי, ושפתיחה מערכת אוטומציה לניתוח אנליטי והפקת תובנות בזמן אמת מנתוני ביג דאטה, הודיעה היום על גיוס של 3 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Disrupt - ive Partners של היזם והאנג'ל המצליח טל ברנע

ארבע שנים אחרי האקזיט, מייסד Cotendo יוצא לדרך חדשה: דוד דריי, שנמנה על מייסדי החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לשירותי האצה והפצת תוכן לאתרי אינטרנט גדולים ושגייסה 39 מיליון דולר, לפני שנמכרה לענקית אקמאי תמורת 300 מיליון דולר, מגייס לסטארט-אפ חדש.

חברת Anodot שהקים דריי, ושפתיחה מערכת אוטומציה לניתוח אנליטי והפקת תובנות בזמן אמת מנתוני ביג דאטה, הודיעה היום (ד') על גיוס של 3 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Disrupt-ive Partners של היזם והאנג'ל המצליח טל ברנח. הגיוס ישמש להרחבת פעילות החברה בארה"ב ובאירופה. עד היום גייסה החברה 4.5 מיליון דולר.

הפיתוח של חברת Anodot מבוסס על אלגוריתמים שמאפשרים באופן אוטומטי ובזמן אמת לזהות תובנות עסקיות ואנומליות במערכות ביג דאטה על-פי פרמטרים שונים. כך, המערכת מעבירה בזמן אמת התראות למקבלי החלטות והארגונים יכולים, במידה ויפעלו כפי שנדרש, להגדיל רווחים ולשפר יעילות תפעולית.

דריי עזב את קוטנדו ואקמאי חודשים בודדים אחרי האקזיט ומונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של גט טקסי. כעבור שנה החליט לצאת לדרך עצמאית וביוני 2014 התחיל באופן רשמי לעבוד על Anodot. "כסמנכ"ל הטכנולוגיות של גט טקסי חוויתי באופן אישי את הבעיה הקיימת בניתוח אנליטי של היקפי מידע אדירים ופערי הזמן בקבלת תובנות עסקיות ותפעוליות", הסביר דריי.

"קיימת הזדמנות אדירה להאיץ את שוק הניתוח העסקי באמצעות אוטומציה וקבלת תובנות בזמן אמת לתוך כמויות של מדדים ואינדיקציות של KPI," אמר טל ברנח, שותף בקרן ב-Disrupt-ive Partners. "הצוות והטכנולוגיות מצוינים ואנו מרוצים מאוד מקצב ההתקדמות ושמחים לקחת חלק בשלב הבא של הצמיחה של החברה".

דריי הקים את Anodot לצד ד"ר עירא כהן ושי לנג. בדירקטוריון החברה נמצאים בין היתר נשיא ומנכ"ל אימפרבה, אנטוני בטנקורט, וכן בן לוריקה, מדען דאטה ראשי באוריילי מדיה.