חברה ישראלית תספק אזיקים אלקטרוניים בשווי 100 מ' ש'

3M EM זכתה במכרז של משרד המשפטים הספרדי לאספקת האזיקים

חברת ההיי-טק הישראלית 3M EM זכתה במכרז של משרד המשפטים הספרדי לאספקת אזיקים אלקטרוניים. העסקה מוערכת ב-100 מיליון שקל. החברה שמפתחת אזיקים ואמצעי בקרה נוספים, ניגשה למכרז עם שותף מקומי. מהחברה נמסר כי הפרויקט כולל גם מערכת לאכיפת מעצר בית; מעקב לווייני; מערכת לאכיפת צווי הרחקה במקרים של אלימות במשפחה; ניטור בדיקות אלכוהול בנשיפה; ומערכת בקרת נוכחות המבוססת על זיהוי קולי.

לדברי תמי מזאל-שחר, מנכ"לית 3M EM, החברה זכתה באחרונה במכרזים נוספים בפורטוגל ובקטלוניה. "הזכייה הזו מבססת את פרישתנו כספק המוצרים והטכנולוגיה לאיזוק אלקטרוני היחיד בחצי האי האיברי", אמרה מזאל-שחר. בספרד מדובר בזכיית המשך לאחר שהחברה כבר סיפקה לממשלה בעבר מערכות מתוצרתה.

בשיחה עם "גלובס" הסבירה מזאל-שחר, כי "היתרון הבסיסי של איזוק אלקטרוני הוא בכך שהוא נותן מעקב אחר אדם ולא אחר מכשיר. זה הייחוד שלו על פני מערכות בקרה אחרות. היכולת הספציפית שלנו מאפשרת ללקוחות לקבל מגוון טכנולוגיות בהן בדיקות אלכוהול מרחוק, מעקב GPS ועוד, הכל בפלטפורמה אחת, כשהמערכות גם מדברות אחת עם השנייה. משום כך, הלקוח בעצם מקבל את כל האפשרויות ויכול לעבור מאחת לשנייה".

3M EM, לשעבר דמאטק, מעסיקה כ-130 עובדים בישראל ו-100 עובדים בטמפה ארה"ב. החברה נמכרה לפני כחמש שנים לתאגיד האמריקאי M3 תמורת 230 מיליון דולר.