הסטארט-אפ הישראלי Cloudyn מגייס 11 מיליון דולר

את סבב הגיוס הובילה כרמל ונצ ' רס מקבוצת ויולה , יחד עם המשקיעים הקיימים RDSeed וטיטניום השקעות ■ החברה מציעה שירותים שונים כגון זיהוי הוצאות מיותרות, משאבים שאינם בשימוש, סימולציה של הרצת שירותים בין עננים שונים ועוד 

אחסון בענן / צילום: shutterstock
אחסון בענן / צילום: shutterstock

חברת הסטארט-אפ Cloudyn, הפועלת בתחום ניטור וייעול שירותי ענן, הודיעה היום (ב') על סבב גיוס שני של 11 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה כרמל ונצ'רס מקבוצת ויולה, יחד עם המשקיעים הקיימים RDSeed  (חברת  השקעות המשותפת לרפאל ואלרון) וטיטניום השקעות. בסך הכול גייסה עד היום החברה 16.5 מיליון דולר.

בחברה, שמספקת פתרונות לניתוח ואופטימיזציה בתחום הענן, טוענים כי שילוש את ההכנסות בשלוש השנים האחרונות ובמקביל הכפילו את מצבת כוח האדם. שירות החברה מאפשר זיהוי הוצאות מיותרות, משאבים שאינם בשימוש, סימולציה של הרצת שירותים בין עננים שונים ועוד.

לדברי מנכ"ל קלאודין, שרון וגנר, "החברה נמצאת מזה זמן בחזית בכל האמור באופטימיזציה ופיקוח על שירותי ענן ציבורי ולאחרונה גם ענן פרטי. המימון יאפשר לנו לנצל את המומנטום ולהגדיל את נתח השוק שלנו בצפון אמריקה ובשווקים הגלובליים".

רונן ניר, שותף כללי בכרמל ונצ'רס, שהצטרף לדירקטוריון החברה בעקבות ההשקעה, הוסיף כי "אחרי שעקבנו מקרוב אחר שוק שירותי הענן בשנים האחרונות אנו שמחים לחבור לקלאודין שמביאה שירות מהפכני לכל ארגון שצורך שירותי ענן. אנו עדים לצורך הולך וגובר בקרב ארגונים לייעל את הקצאת המשאבים ובה בעת לשפר את הביצועים ולהפחית את ההוצאות על שירותי ענן. הטכנולוגיה של קלאודין מספקת מידע משמעותי וישים, המבוסס על מדדים תפעוליים ופיננסיים גם יחד".