לקראת הניסויים: כאהר מדיקל מקבוצת הדסית ביו גייסה 12 מ' ד'

ההשקעה מתבצעת לפי שווי חברה לכאהר של 25 מיליון דולר לפני הכסף ■ להדסית ביו הזכות להשתתף במסגרת סבב השקעה שני בהיקף כולל של עד 3 מיליון דולר, ובכך תשמור על שליטתה בחברה

קבוצת הדסית ביו  מודיעה היום (ג') כי החברה הבת, כאהר מדיקל (49%), המפתחת תרופות ביולוגיות לטיפול במספר סוגי סרטן ומחלות אוטואימוניות, גייסה סכום של 12 מיליון דולר מקרנות השקעה בינלאומיות מובילות וממשקיעים קיימים.

ההשקעות מתבצעות על פי שווי חברה לכאהר של 25 מיליון דולר לפני הכסף בדילול מלא, שווי הגבוה משמעותית מזה לפיו בוצע הגיוס הקודם בחברה, וכן גבוה משמעותית מזה לפיו נסחרת קבוצת הדסית ביו.

להדסית ביו הזכות להשתתף במסגרת סבב ההשקעה השני, עד ה-15 בפברואר 2016, בהיקף כולל של עד 3 מיליון דולר ובכך תשמור על שליטתה בחברה.

השקעה זו מתאפשרת על רקע הודעת כאהר לאחרונה על קבלת אישור לכניסה לניסוי קליני שלב I/IIa במוצר KAHR-102 לטיפול בחולי סרטן לימפומה. כספי הגיוס ישמשו את כאהר בעיקר למימון הפיתוח הקליני של המוצר המוביל של החברה KAHR-102, לפיתוח פרה קליני של מוצר KAHR-101 ולתוכניות פיתוח עתידיות.

מנכ"לית הדסית ביו, תמי כפיר, ציינה כי "אנו מאמינים ביתרונות הייחודיים והתחרותיים שבפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה כאהר ומברכים על הגיוס המוצלח. רק לאחרונה נתבשרנו שכאהר קיבלה את האישור להיכנס לשלב הקליני. ההסכם מאפשר להדסית ביו לקדם את כאהר לעמידה ביעדיה הקליניים והעסקיים ולהצפת ערך. בכך כאהר מצטרפת לחברות אחרות בפורטפוליו של הדסית ביו שנכנסו לשלבים קליניים והמוכיחות את הצלחת מודל ההשקעה של הדסית ביו. אנו מחויבים בהמשך יישום האסטרטגיה להובלת החברות בהן אנו משקיעים, להגעה לאבן דרך משמעותית וקידומן באמצעות הכנסת שותפים ומשקיעים אסטרטגיים היכולים להוביל ולסייע בהצעדת החברות להצלחה".