כיטוב פארמה דיווחה על הצלחה בניסוי וטסה 50% בבורסה

החברה הודיעה על השגת היעדים בניסוי קליני שלב III של החברה בתרופה שמיועדת לטיפול בכאב ■ בכוונת החברה להגיש את התרופה לאישור FDA במחצית השנייה של 2016 ■ מנכ"ל החברה: "לתרופה יש פוטנציאל שוק המוערך במיליארדי דולרים"

מניות חברת הביומד הישראלית כיטוב פארמה  מזנקות היום (ג') בכ-50%, לאחר שהחברה דיווחה על הצלחה בניסוי בתרופה שהיא מפתחת.

מהודעת החברה עולה כי עם סיום הליך הניתוח הסטטיסטי של תוצאות הביניים בניסוי הקליני שלב III בתרופה KIT-302, שמיועדת לטיפול בכאב הנובע מדלקת פרקים ניוונית ויתר לחץ דם, נמצא כי היעד העיקרי של הניסוי הושג במלואו באופן מובהק סטטיסטית.

כתוצאה מהשגת יעד הניסוי במלואו, אין צורך בגיוס מטופלים נוספים ותוצאות הניסוי הוכרזו כסופיות. בכוונת החברה להגיש את התרופה לאישור FDA במחצית השנייה של 2016.

יצחק ישראל, מנכ"ל כיטוב פארמה, מסר כי "ל-KIT-302 יש פוטנציאל שוק המוערך במיליארדי דולרים, בתחומי הטיפול בכאב הנובע מדלקת פרקים והפחתת לחץ דם גבוה. כל זאת על-ידי תרופה אחת שמפחיתה את הסיכון של המטופלים בה לסבול מהתקפי לב ושבץ תוך שהיא גם מורידה את העלויות למטופלים. אנו מרוצים מאוד מההצלחה ומהתוצאות הסופיות בניסוי שלב III ונערכים להגשת הבקשה לאישור ה-NDA בעבור KIT-302 במחצית השנייה של שנת 2016. אנו מצפים לקבל את האישור לשיווק התרופה ב-2017".