הנהלת עמידר עוזבת את ת"א לעזריאלי בחולון

החברה המשכנת תשכור כ-4,700 מ"ר משרדים וכ-100 מקומות חניה בחניון התת-קרקעי במרכז עזריאלי בחולון לתקופה של 10 שנים ■ בסך הכול תשלם דמי שכירות של יותר מ-3 מיליון שקל לשנה ברמת מעטפת

בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר

החברה המשכנת עמידר תעביר את משרדיה הראשיים משדרת שאול המלך בתל אביב למרכז העסקים עזריאלי חולון - כך נודע ל"גלובס". במסגרת הסכם השכירות, תשכור עמידר כ-4,700 מ"ר משרדים וכ-100 מקומות חניה בחניון התת-קרקעי לתקופה של 10 שנים עם אפשרות להארכה. בסך הכול תשלם עמידר דמי שכירות של יותר מ-3 מיליון שקל לשנה ברמת מעטפת. דמי השכירות במרכז עזריאלי חולון נאמדים ב-50 שקל למ"ר ויותר, תלוי ברמת גמר המשרדים.

נוסף על משרדי ההנהלה בתל אביב, תעתיק עמידר לחולון גם חמש שלוחות שלה מאזורים שונים בארץ שייסגרו, וששטחיהן מסתכמים יחד עם בניין ההנהלה ב-7,000 מ"ר. עמידר תשכיר את בניין ההנהלה בתל אביב שבבעלותה, ולצד צמצום השטחים שבהן פועלת החברה על שלוחותיה, היא צפויה לחסוך 4 מיליון שקל לשנה בהוצאותיה. משרדי החברה ימוקמו בבניין השלישי בפארק עזריאלי חולון, שהקמתו הושלמה לפני שבועות ספורים. המעבר צפוי לצאת לפועל ברבעון השלישי ב-2016. הבניין השלישי בפארק כולל 12 קומות משרדים מעל קומת מסחר בשטח כולל של 38 אלף מ"ר. הקמת הבניין הרביעי והאחרון בפארק, בשטח 20 אלף מ"ר, צפויה להסתיים בחודשים הקרובים.

עמידר מצטרפת לחברות נוספות שהחלו לאכלס את הבניין השלישי בשבועות האחרונים, ובהן הלמן-אלדובי שעברה מבני ברק, חברת AVAYA שהעבירה את משרדיה מרמת החייל בת"א, , קבוצת קלי וחברת קומפיוג'ן שעברו אף הן מת"א.

ראש תחום המשרדים בקבוצת עזריאלי, עופר אברם, מסר: "אנו בעיצומו של שיווק הבניין הרביעי שבנייתו צפויה להסתיים בקרוב, לאחר השלמת שני בנייני המשרדים הראשונים שהושכרו במלואם והבניין השלישי שהושכר ברובו". מרכז עזריאלי חולון המוקם בשיתוף עיריית חולון כולל כ-120 אלף מ"ר של שטחי משרדים ומסחר, בתוספת שטחי חניה תת-קרקעית לאלפי כלי רכב. בסופו של דבר, המרכז אמור לאכלס כ-8,000 עובדים.