המשנה למנכ"ל פלאפון אסף עופר פורש

עופר התמודד על תפקיד מנכ"ל פלאפון מול רן גוראון שנבחר לבסוף, ומשכך החליט לעזוב את תפקידו ולפנות לאתגרים חדשים

אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון, הודיע היום (א') על פרישתו מהתפקיד - כך נודע ל"גלובס". עופר התמודד על תפקיד מנכ"ל פלאפון מול רן גוראון שנבחר לבסוף, ומשכך החליט לעזוב את תפקידו ולפנות לאתגרים חדשים.

אסף שימש כמשנה למנכ"ל בשנתיים וחצי האחרונות וכסמנכ"ל השיווק בחברה ב-7.5 השנים האחרונות. בפלאפון נפוצו הערכות כי עופר יחבור לגיל שרון, המנכ"ל הפורש, שמתחיל בחודש פברואר לנהל את דיסקונט השקעות.

במכתב ששלח לעובדים כתב היום רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, כי "עופר הוא אחד מעמודי התווך של החברה, אשר היה שותף להצלחתה העסקית של פלאפון ולחזרתה למובילות מאז הקמת הרשת החדשה, ועל כך אני מודה לו".

עופר הוביל בתפקידו מספר פעילויות מרכזיות בפלאפון, בכללן השקת הרשת החדשה בשנת 2009, תכנון וביסוס אסטרטגית המהירות, תכנון אסטרטגיית הקמת והשקת הדור הרביעי בפלאפון, איתור מנועי צמיחה ופיתוח עסקי בחברה ועוד. בשנה וחצי האחרונות ניהל אסף גם את מערך הלוגיסטיקה של החברה, בכללו המרכז הלוגיסטי והמעבדה המרכזית.

עופר הגיע לפלאפון לפני כ-14 שנה. בשנים אלה שימש בחברה במגוון תפקידים, החל ממנהל אגף מחקר ותכנון אסטרטגי, מנהל אגף שיווק, סמנכ"ל השיווק והלוגיסטיקה והמשנה למנכ"ל.