Feedvisor שעוסקת במסחר אלקטרוני גייסה 5 מיליון דולר

הגיוס האחרון של החברה, בהיקף של 6 מיליון דולר, התבצע באוגוסט 2014, ובסך הכול גייסה החברה עד כה 13 מיליון דולר

חברת Feedvisor / צילום: תומר פולטין
חברת Feedvisor / צילום: תומר פולטין

חברת Feedvisor השלימה גיוס של 5 מיליון דולר, שהובילה קרן Square Peg האוסטרלית. הגיוס האחרון של החברה, בהיקף של 6 מיליון דולר, התבצע באוגוסט 2014, ובסך הכול גייסה החברה עד כה 13 מיליון דולר. בסבב הנוכחי השתתפו בעיקר משקיעים קיימים מלבד Square Peg, בהם JAL Ventures ו-Titanium Investments. החברה תשתמש בהון שגייסה, בין היתר, לצורך פתיחת משרדים בארה"ב.

Feedvisor פיתחה טכנולוגיה שנקראת Algo-Commerce המאפשרת למוכרים באתרי מסחר אלקטרוני תמחור דינמי בזמן אמת, לעומת שימוש בפתרונות המבוססים על חוקים ידניים, שיש להגדירם כל הזמן. האלגוריתמים של Feedvisor, על בסיס טכנולוגיות של למידת מכונה וביג דאטה, מנתחים באופן אוטומטי את הדינמיקה בשוק המקוון, כמו גם את השינויים בביקוש ואת תפיסות המחיר, וכך מאפשרים קבלת החלטות תמחור מדויקות ואובייקטיביות שאינן מושפעות מ"תחושות בטן".

"ההשקעה על ידי משקיעים קיימים שלנו היא הבעת אמון בחברה, ובפתרון הייחודי שלה, שמייצר ערך אמיתי ללקוחותיה", אומר ויקטור רוזנמן, מנכ"ל ומייסד Feedvisor.

לדבריו, "ככל שהצרכנים ברשת הופכים ליותר מתוחכמים, והמחירים הופכים להיות שקופים יותר, כך קמעונאים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים לאמץ אסטרטגיית תמחור דינמית המתאימה לסביבה התחרותית. המעבר של קמעונאים לתמחור דינמי מהווה הזדמנות להרחבת השימוש בפתרון שלנו במגוון של זירות מסחר".

בסיס הלקוחות של החברה צמח ביותר מ-200% מהגיוס הקודם. כיום משתמשים בפתרון של Feedvisor מאות רבות של קמעונאי רשת ברחבי העולם, ודרך המערכת שלה מתבצעות עסקאות בהיקף שנתי של כמיליארד וחצי דולר.

Feedvisor

שנת הקמה: 2011

מייסד ומנכ"ל: ויקטור רוזנמן

תחום פעילות: אלגוריתם לתמחור דינמי בזמן אמת עבור אתרי מסחר אלקטרוני

מספר עובדים: 70

גיוסי הון: 13 מיליון דולר

משקיעים: Square Peg, JAL Ventures ואחרים