תוכנית חדשה: כך מצא את עצמו אמיר חצרוני בכלא

תוכנית רשת חדשה בהנחיית בלוגר הבידור יוליאן לוינסון ואורית פוקס הכניסה את הפרופסור השנוי במחלוקת לתוך כלא מאולתר לצורך קיום ראיון לא שגרתי: "מדינת ישראל היא בית סוהר אחד גדול"

ביקור המולדת הראשון של פרופ' אמיר חצרוני מאז עזב את ישראל לסין הביא אותו ישר לתוך הכלא. לא בגלל אמירותיו הבוטות והמקוממות בתקופה האחרונה, אלא במסגרת תוכנית רשת חדשה שעלתה היום לאוויר בהנחייתם של בלוגר הבידור יוליאן לוינסון ואורית פוקס.

"מדינת ישראל היא בית סוהר אחד גדול", אמר חצרוני מתוך הכלא המאולתר באולפן בראשון-לציון של תוכנית הרשת "סטטוס אקפרס", שנקראת על שמו של עמוד הפייסבוק הפופולרי שמנהל לוינסון ושצבר כ-220 אלף לייקים.

במארס השנה הודיע חצרוני, שקנה לעצמו שם של פרובוקטור לא קטן בעקבות התבטאויות שונות ומשונות, כי הוא עוזב את ישראל. הוא עבר להתגורר בסין, והשבוע חזר לראשונה לישראל והגיע להתארח בתוכנית של לוינסון ופוקס.

כשנשאל מדוע חזר, השיב חצרוני כי "להבדיל מסילבן שלום או ינון מגל, אני לא איש ציבור, ואני לא נוסע ומטייל על חשבון הציבור. אני, בניגוד להרבה מיליונים כאן, לא חי על חשבון קצבאות".

פוקס ולוינסון עובדים כבר תקופה ארוכה ביחד ואף ניהלו מערכת יחסים למשך תקופה, אך לפוקס מדובר באיחוד עם חצרוני, לאחר שניסו להרים תוכנית רשת לפני מספר חודשים תחת השם "פוקס והפרופסור", אך היא ירדה מהאוויר לאחר פרק אחד בלבד.

הפורמט של התוכנית "סטטוס אקספרס" שהגה לוינסון נולד עוד בערוץ 9 בגרסה ארוכה יותר ובעברית, אך לבסוף נגנז לאור שינויים בערוץ. כעת משודרת התוכנית בעמוד הפייסבוק הפופולרי, כשאורך כל פרק הוא כ-15 דקות וכולל הגשה אולפנית של אייטמים על סרטוני רשת ויראליים, לצד ראיון, כתבות שטח ומערכונים.