כחלון: לא אחזור לליכוד, ואין שום מגעים לאיחוד מפלגות

שר האוצר: "אין לנו שום כוונה להצטרף למסגרות פוליטיות שבחרו לנהוג בדרך אחרת שאינה דרכנו. להיפך, אם מישהו כל-כך מאמין בדרך שלנו, הוא מוזמן להצטרף אלינו"

משה כחלון / צילום: איל יצהר
משה כחלון / צילום: איל יצהר

שר האוצר משה כחלון מכחיש היום (ו') כי מפלגת "כולנו" מנהלת מגעים כלשהם לאיחוד עם הליכוד.

"בשבועות האחרונים גורמים בעלי אינטרסים שונים בליכוד מפריחים לאוויר שמועות וספינים שמטרתם לייצר מצג שווא שמפלגת כולנו נמצאת במגעים לאיחוד עם הליכוד", כתב היום כחלון בדף הפייסבוק שלו. 

לדבריו, "חזרתי לחיים הפוליטיים בכדי לשנות ולתקן עוולות חברתיות שהנציחו כאן אי-שוויון והביאו לפערים חברתיים בלתי נסבלים. מפלגת כולנו מובילה שינויים חברתיים שלא נעשו כאן במשך עשרות בשנים. העלאת שכר חיילי החובה, העלאת קצבאות השלמת הכנסה לקשישים, הסכם שכר היסטורי שמטיב עם העובדים החלשים, רפורמת הדיור לזוגות הצעירים מחיר למשתכן והפחתת המסים עבור אזרחי ישראל הם רק חלק מהרשימה".

כחלון הבהיר כי "אין לנו שום כוונה להצטרף למסגרות פוליטיות שבחרו לנהוג בדרך אחרת שאינה דרכנו. להיפך, אם מישהו כל-כך מאמין בדרך שלנו, הוא מוזמן להצטרף אלינו".

כחלון סיכם את הדברים כך: "אנחנו נמשיך לעסוק בנושאים שלשמם הקמתי את מפלגת כולנו. הם חשובים לכל אחת ואחד בחברה הישראלית יותר מכל אינטרס כזה או אחר".