הטיפ היומי: הקמעונאית שנסחרת מתחת למכפיל הראוי לה

במחלקת המסחר של ברקליס ממליצים "תשואת יתר" על מניית Five Below במחיר יעד של 44 דולר - פרמיה של 36% על פני מחיר המניה הנוכחי בנאסד"ק

הקמעונאית Five Below / צילום: אתר החברה
הקמעונאית Five Below / צילום: אתר החברה

הקמעונאית Five Below נסחרת בנאסד"ק (סימול: FIVE) ושווי השוק שלה הוא 1.76 מיליארד דולר. החברה מפעילה רשת חנויות שבה נמכרים מוצרים במחירים של 1-5 דולר למוצר, ובין היתר ניתן למצוא בסניפיה משחקים, אביזרי אופנה, מוצרי טיפוח הגוף, ממתקים וחטיפים, אביזרים לבית הספר ועוד.

לאחרונה, Five Below פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לסיכום הרבעון השלישי. התוצאות הפיננסיות מצביעות, לדעתנו, שהחברה נכנסת לתקופה החשובה של עונת החגים עם מומנטום חזק. ההשוואה לרבעון המקביל, ובעיקר לנובמבר 2014, תהיה קשה - משום שזו הייתה תקופה חזקה עם מכירות יפות של מוצרים הקשורים לסרט "לשבור את הקרח" של דיסני. הסרט Star Wars צפוי להשפיע לטובה על המכירות השנה, אך רק מאוחר יותר ברבעון הרביעי, כשהסרט ייצא רשמית לאקרנים.

תחום שבו החברה ממקדת את מאמציה הוא תחום השיווק. שנת 2015 היא שנה של בדיקה ולמידה בתחום זה, כשהחברה משלבת ערוצי שיווק שונים כמו דיגיטל, רשתות חברתיות, עיתונות מודפסת וטלוויזיה. בשיחת הוועידה שערכה הנהלת החברה לאחר פרסום הדוחות היא הביעה ביטחון בפעילות השיווק שלה, ולדעתנו זה מצביע על כך שלחברה יש מידע שימושי שיסייע לה בתוכנית השיווק הנרחבת שלה בשנת 2016.

נוסף על כך, נמשכת מגמת החוזקה בכל הקשור לפתיחת חנויות חדשות. בסוף הרבעון השלישי היו לחברה 434 חנויות, אך היעד הוא הגעה ל-2,000 חנויות ברחבי ארה"ב בטווח הארוך ואנו סבורים שזה אפשרי. לאור פוטנציאל הצמיחה של Five Below, אנו סבורים שהמניה זכאית להיסחר במכפיל נדיב, גבוה יותר מהנוכחי. לדעתנו, ל-Five Below יש מודל ייחודי ואטרקטיבי והיא עדיין בשלבים מוקדמים מאוד של פוטנציאל הצמיחה ארוך הטווח שלה.

להערכתנו, גורמים חיוביים אלה אינם באים לידי ביטוי בתמחור הנוכחי של המניה. אנו ממשיכים להמליץ על מניית Five Below בהמלצת "תשואת יתר", ומחיר היעד שלנו למניה נותר ללא שינוי, 44 דולר. מחיר היעד משקף פרמיה של 36% על פני מחיר המניה הנוכחי בנאסד"ק.

מחלקת המסחר, ברקליס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם