התחדשות עירונית קק"ל 10 חולון

סיפור בעלי הדירות

"כבר רצינו לחזק את הבניין לבד, אבל לא הצלחנו לגייס את הסכום לחיזוק. ואז ראינו שיצאה תמ"א 38 וזה היה כמו שהשמש יצאה בין העננים", כך מספר ברנדס ברנרד מוועד הדיירים בבניין, "לא ידענו כמה זמן זה ייקח וכמה זמן לעיריות ייקח להבין איך זה עובד. ב-2014 התחלנו לקדם את הפרויקט והצלחנו לקבל 16 חתימות מתוך 16. רוב האנשים לקחו בשתי ידיים את ההזדמנות לעשות תמ"א".

התמורה שמקבל היזם:

בתמורה לחיזוק המבנה הקיים בפני רעידות אדמה יוכל היזם להוסיף שתי קומות ולסגור את הקומה המפולשת בבניין. היזם יוכל לשווק ולמכור שתי דירות גן, שלוש דירות 4 חדרים וארבעה דופלקסים בני 5-6 חדרים.

התמורה שמקבלים הדיירים:

חיזוק הבניין מפני רעידות אדמה, הוספת מעלית, תוספת חדר ממ"ד לדירות, תוספת מרפסת בשטח 12 מ"ר, החלפת כל תשתיות הבניין הישנות, תוספת מרפסת שירות, שיפוץ כל חדר המדרגות והלובי הקומתי, העתקת תשתיות מיזוג ומערכות סולאריות ישנות והסדרתן.

חניה:

היום אין חניות בבניין ולאחר סיום הפרויקט יהיו חניות לדירות החדשות.

לו"ז:

כל בעלי הדירות חתמו על הסכם מול החברה, הוגשה בקשה להיתר. בחברה ממתינים לאישור משרד המשפטים להקלה בתחום הנגישות בשל האילוץ התכנוני. צפי החברה לסיום הפרויקט הוא בסוף 2017.

מיקום: רחוב קרן קיימת לישראל מספר 10 בחולון, בדרום העיר

המצב הקיים: בניין משנות ה-60, הכולל 16 דירות בארבע קומות. השטח הממוצע של הדירות הקיימות עומד על 80 מ"ר. בבניין אין מעלית ואין חניה

היזם: קבוצת מישר

עוה"ד: גיא שטורם ומארק שיפמן ממשרד שיפמן, ספיר שטורם ושות'

אדריכלים: ירון בייקר ואביבה דוידוביץ