מזור רובוטיקה: שיא רבעוני של 12 הזמנות למערכת הרנסנס

החברה צופה הכנסות שיא של כ-8.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי ■ המנכ"ל אורי הדומי: "2016 תהיה שנת צמיחה עבור החברה"

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה  מנפקת הבוקר (ג') הודעה משמחת למשקיעיה: החברה דיווחה לבורסה על קבלת הזמנות למספר שיא של 12 מערכות Renaissance ברבעון הרביעי אשר הסתיים ב-31 בדצמבר 2015.

בשוק האמריקאי התקינה החברה 8 מערכות, ובשווקים הבינלאומיים קיבלה החברה הזמנות ממפיציה ל-4 מערכות, מרביתן באסיה. במהלך שנת 2015 כולה קיבלה החברה 25 הזמנות למערכות Renaissance, וכן חוזה שדרוג אחד למערכת קיימת. היקף ההזמנות ב-2015 משקף עלייה של 25% בהשוואה ל-20 מערכות שהוזמנו בשנת 2014.

על בסיס מידע תפעולי ופיננסי הזמין כעת, החברה צפויה לדווח על הכנסות שיא של כ-8.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי. בנוסף, מזור צופה כי הכנסותיה לשנת 2015 כולה יהיו כ-26 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 21.2 מיליון דולר בשנת 2014. 

"השיא שהושג במספר מערכות ה-Renaissance שהוזמנו במהלך הרבעון הרביעי של 2015, עולה בקנה אחד עם האופטימיות שאנו מפגינים באשר לפוטנציאל העסקי עבור מוצרינו בשוק", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור . "במהלך הרבעון, הרחבנו את נוכחותנו באזורים עירוניים בארה"ב, דוגמת פילדלפיה, וכן בשווקים הבינלאומיים באסיה ובאירופה. בארה"ב אף הצלחנו ליצור דריסת רגל במוסדות אקדמיים מובילים בשיקאגו ומיאמי, שם מערכות אלו ישמשו להכשרת הדור הבא של נוירוכירורגים ומנתחים אורתופדיים.

"עם כניסתנו לשנת 2016, אני מאמין שהמשך יישום אסטרטגיות הצמיחה שלנו, הרחבת דריסת הרגל בשוק, השיא בשימושיות במערכת יחד עם נתונים קליניים חזקים התומכים בערך הקליני של מערכת הרנסנס, ההשקה המסחרית של קו מוצרי ה-PRO שלנו, כל אלה ימשיכו להגדיל את המודעות למערכת הרנסנס. הישגים אלו מציבים את מזור בעמדה שתאפשר לה להאיץ את קצב אימוץ מערכת הרנסנס כסטנדרט הטיפולי המקובל, כך ש-2016 תהיה שנת צמיחה עבור החברה".

החברה סיימה את הרבעון הרביעי עם סך של 108 מערכות שנמכרו ברחבי העולם, בכלל זה 64 מערכות בארה"ב, שוק היעד העיקרי לצמיחת החברה. זאת, בהשוואה ל-83 מערכות, 46 מהן בשוק האמריקאי - בסוף הרבעון הרביעי של 2014. החברה מתעתדת לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ול-2015 כולה לקראת סוף חודש פברואר.