תערוכת CES: חברת FitBit מציגה שעון חכם לספורטאים

פיטביט הציגה את ה- Blaze, שעון חכם המתמקד בפעילויות ספורט ■ השעון מציע בנוסף התראות מהסמארטפון: שיחות נכנסות, פגישות ומסרונים ■ מחירו של הבלייז: 200 דולר

חברת FitBit חשפה היום (ג') את השעון החכם החדש שלה - Blaze. שעון חכם המיועד לספורט - Smart Fitness Watch. השעון שם דגש על פעילויות ספורט, אבל גם מציע התראות מהסמארטפון: שיחות נכנסות, פגישות ומסרונים. בזמן האזנה למוזיקה, ניתן לשלוט ישירות בקצב העברת השירים. השעון פועל על מערכת ההפעלה של פיט ביט. מחיר השעון עומד על 200 דולר והוא יהיה זמין לרכישה בארה"ב בחודש מארס.

דגם ה-Blaze מגיע עם מסך צבעוני, אותו ניתן לפרק מהרצועה ולהחליף במגוון רצועות ייעודיות. השעון כולל חיישן למדידת דופק ישירות מהיד, מבלי שצריך ללבוש רצועה מסביב לחזה. השעון לא כולל GPS פנימי, אבל יודע להסתמך על הסמארטפון לצורך המדידה של מרחק. השעון כולל אימוני כושר שונים עבור ריצה ורכיבה על אופניים, כאשר הוא משמש כמאמן כושר אישי. במשך היום ה-Blaze מציע מדידת צעדים, מרחק, שריפת קלוריות ומספר מדרגות שהמשתמש עלה בהם. בלילה השעון מציע ניטור של השינה באופן אוטומטי, מבלי שהמשתמש צריך להפעיל את המצב הזה, כמו כן, ישנו שעון מעורר ב-Blaze הרוטט בשעה המבוקשת. הסוללה של ה-Blaze מסוגלת לעבוד במשך 5 ימים.

"הדבר הראשון שלמדנו מהתעשייה הוא שאימוני כושר הם דבר אישי", אומר ג'יימס פארק, מנכ"ל ומייסד פיט ביט, "אם משהו לא מתאים לסטייל שלך, אתה לא תלבש אותו. עם Blaze דחפנו את היכולות שלנו על-מנת לייצר שעון יפה היכול להתאים לכל סגנון של כל אדם. בנוסף, שילבנו בשעון יכולות העוזרות למשתמש להגיע ליעדים שלו ולגרום לו למוטיבציה רבה יותר".

אחת הדרכים לגרום למשתמש להתאמן יותר היא אפליקציה בשם FitStar, אותה פיט ביט רכשה. מדובר מאמן כושר אישי המייצר למשתמש הנחיות בצורה גראפית עבור חימום ופעילויות כושר שונות. התכונה הזו כבר מותקנת בשעון.

חברת FitBit נחשבת למובילה בתחום הצמידים לניטור כושר ובריאות. פיט ביט הונפקה בשנת 2015 והיא מכרה עד עכשיו 30 מיליון יחידות ב-55 מדינות (כולל ישראל). הפרזנטור הכי מוכר של של החברה הוא נשיא ארה"ב ברק אובמה, המשתמש במוצרי החברה כבר מספר שנים.