צפו: מוצר חדש מונע מחברות הפסד של הון-עתק בכל שנה

הכירו פתרון חדש פרי פיתוח ישראלי שמאפשר למנוע אובדן הכנסות שנאמד בכ-10% מהרווח: הצצה למערכת חדשנית שפועלת בשנים האחרונות בהצלחה בארה"ב, והושקה לאחרונה גם בישראל

חתימה על חוזה, מסמכים, עסקים/ צילום: שאטרסטוק
חתימה על חוזה, מסמכים, עסקים/ צילום: שאטרסטוק

לא פחות מ-10% מהרווח התפעולי של חברות בארה"ב יורד לטמיון כתוצאה מניהול כושל של חוזים חתומים בהם הן מחזיקות. הנתון הזה, שמגלם הפסד הכנסות של מיליארדי דולרים בשנה, הוא תוצאה של כשל טכני לחלוטין - אם תרצו, אפילו רשלנות - מנהלים באותם החברות שפשוט לא ניהלו מעקב שוטף אחר פרמטרים משמעותיים בחוזים ארוכי טווח, שלעיתים קרובות כוללים מאות ואלפי סעיפים, ושלאורך השנים עשויים להתמלא ולזכות את החברה בהכנסות נוספות.

את הכשל הזה מתיימרת לפתור חברת openSource הרשומה בארה"ב ונמצא בבעלות היזם צבי מרגלית.

החברה פיתחה פלטפורמה לניהול מחזור החיים של חוזים בחברות ובמרץ האחרון השיקה את הגרסה העדכנית ביותר שלה, אשר יושבת על ענן. הפתרון של החברה מיועד ליועצים משפטיים בארגונים או לחלופין למנהלי הכספים האחראיים על ההיבטים הכספיים המצויים כמעט בכל חוזה וכוללים השלכות על ביצועיי הארגון.

הפתרון של openSource מאפשר למשתמשי המערכת לייצר ולנהל חוזה החל משלב הטיוטה, דרך שלב המו"מ וכולל גם מעקב אחר גרסאות שונות והשוואתן באופן דיגיטלי ויעיל.

לאחר חתימת החוזה תבצע המערכת באופן אוטומטי מעקב שוטף אחר פרמטרים משמעותיים בו, ותספק התראות ותזכורות שונות לגביהם עד לסיומו או חידושו.

openSource פועלת מזה מספר שנים בהצלחה בשוק האמריקאי ולפני מספר חודשים קיבלה החלטה להיכנס גם לשוק הישראלי בו היא מבצעת בימים אלה מספר פיילוטים.

כחלק מתהליך החדירה לשוק הישראלי החלה לאחרונה openSource לשתף פעולה עם חברת Dyadic הישראלית אשר מתמחה באבטחה והצפנה של נתונים. Dyadic שיוסדה ע"י מומחי סייבר וקידוד בעלי שם עולמי אמורה לשדרג את אבטחת המידע בפלטפורמה של openSource המאוחסן בענן.