בירם מציע לרכוש השליטה ברבוע נדל"ן לפי 1.7 מיליארד ש'

מבקש תקופת מו"מ בלעדית עד 24 בינואר ■ הצעתו גבוהה מההצעה של מגה אור וביג, העומדת על שווי של 1.65 מיליארד שקל

אלון רבוע כחול , החברה-האם של מגה, קיבלה עוד הצעה לרכישת 53.92% ממניות רבוע נדל"ן  שברשותה, והפעם לפי שווי של 1.7 מיליארד שקל - כך עולה מדיווח שפרסמה החברה היום (ו') לבורסה.

ל"גלובס" נודע כי מגיש ההצעה הוא עמיר בירם, יזם נדל"ן מצליח, שבין עסקיו ניתן למנות את הזכייה במכרז כיכר אתרים בתל-אביב. הוא גם נמנה עם קבוצה שרכשה את הקניונים ברעננה ויהוד מידי מליסרון במיליארד שקל. עמיר בירם הוא גם אחיו של רוני בירם, מייסד אקסלנס.

ההצעה הגיעה בזמן שאלון רבוע כחול שוקלת הצעה אחרת של מגה אור וביג לרכוש את מניות השליטה ברבוע נדל"ן לפי שווי של 1.65 מיליארד שקל, הצעה שהתקבלה אתמול. 

כעת, בירם מבקש תקופת משא-ומתן בלעדית עד 24 בינואר. עוד צוין בדיווח כי רבוע כחול צריכה להשיב לתנאים עד יום ראשון בשעה 8:00. דירקטוריון החברה ידון בנושא.

אתמול חשף "גלובס" את ההצעה המקורית לרכישת מניות השליטה ברבוע נדל"ן לפי 1.65 מיליארד שקל, פרמיה של כמעט 40% על מחיר השוק לפני הזינוק במניה שנבע מפרסום ההצעה. 

ההצעות לרכישת רבוע נדל"ן, החברה-האחות של מגה, מגיעות בתקופה קריטית לאלון רבוע כחול, בעוד החברה ניצבת בפני לחץ להזרים עוד הון למגה כדי לנסות להצילה.