דלף לרשת: כך יראה הסמסונג גלקסי S7 החדש?

גל השמועות והלחשושים סביב השקת סמארטפון הדגל החדש של סמסונג הגיע לשיא: הדמיות מפורטות להפליא של הגלקסי S7, לצד נתוני המפרט והפיצ'רים החדשים שצפויים להיכלל בו, דלפו לרשת

2016 נפתחה בשורה ארוכה של שמועות ולחשושים לגבי הסמארטפונים החדשים שצפויים לצאת לשוק השנה. לצד האייפון 7 שלפי הערכות יעבור מהפכה לא קטנה, נראה שהגלקסי S7 החדש של סמסונג הוא המכשיר המסקרן ביותר עבור חובבי הטכנולוגיה.

אז אם גם אתם סקרנים לדעת כיצד יראה מכשיר הדגל החדש של סמסונג, שצפוי להיחשף בעוד כמה שבועות, ייתכן כי התמונות הללו הן הדבר הקרוב ביותר לתוצאה הסופית שתוכלו לראות טרם ההכרזה הרשמית. מדובר בהדמיות תלת-ממדיות מפורטות שהועברו מסמסונג ליצרני האביזרים על מנת שאלו יוכלו להתכונן להשקה, ומשם מצאו את דרכן לרשת.

לפי התמונות, ה-S7 לא עומד לעבור מהפך עיצובי משמעותי לעומת קודמו, הגלקסי S6 בין הפרטים שכן זכו לעדכון נמצא הכיסוי האחורי של המכשיר, שאימץ קווי מתאר הדומים לאלו שנראו ב-Note 5 כלומר קצוות מעוגלים במקצת שמעניקים למכשיר מראה דק וייחודי.

מפרט המכשיר הודלף אף הוא, וגם כאן נרשמת אבולוציה צפויה, ולא מהפך דרמטי. המסך יישאר בגודל 5.1 אינץ' וברזולוציה של K4, כשהמעבד ישודרג לגרסה חדשה ומהירה יותר ונפח זיכרון המערכת יוגדל לארבעה ג'יגה.

המצלמה תשודרג לאיכות של 20 מגה-פיקסל, ולפי ההדמיות העדשה לא תהיה בולטת יותר. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 6 מרשמלו, הגרסה העדכנית ביותר.

פיצ'רים נוספים יכללו סורק טביעות אצבע, רגישות למגע, בדומה לטכנולוגיית ה-Touch ID החדשה של אפל, וסוללה חזקה בקיבולת של 3,500 מיליאמפר.

על פניו, ובאם השמועות האחרונות אכן מבוססות, נראה שמדובר במכשיר עדכני שיתהדר במיטב הטכנולוגיה המוכרת של היום, שיגיע במארז מהודק ומעוצב אבל ללא חידושים מהותיים.