גינדי החזקות מציעה לרכוש את רבוע נדל"ן לפי 1.8 מיליארד ש'

מדובר בהצעה הגבוהה ביותר מבין כל ההצעות שהוגשו עד כה

גינדי החזקות - מנחם, אבי,ליטל,גיא ורועי גינדי / צילום: אלי דסה
גינדי החזקות - מנחם, אבי,ליטל,גיא ורועי גינדי / צילום: אלי דסה

הקלפים נטרפים שוב: חברת הנדל"ן גינדי החזקות  הגישה הצעה לרכישת חברת רבוע נדל"ן  לפי שווי של 1.8 מיליארד שקל. מדובר בשווי הגבוה ביותר שהוגש עד כה.

גינדי החזקות, בבעלות האחים ליטל, אבי, רועי, גיא ומנחם גינדי, היגשה היום הצעה רשמית באמצעות עורכי דינה משרד ראב״ד מגריזו.

יש לציין כי במידה והצעתה של גינדי החזקות תתקבל, תהייה החברה שותפה של חברת גינדי השקעות בפרויקט השוק הסיטונאי בתל-אביב. גינדי השקעות היא חברה מתחרה שבעלי השליטה בה מנור גינדי וכפיר גינדי הם בני הדודים של בעלי השליטה בגינדי החזקות.

אתמול הגישה חברת אזורים שבשליטת הרשי פרידמן הצעה לרכישת רבוע כחול נדל"ן לפי שווי של 1.725 מיליארד שקל. הצעות נמוכות יותר התקבלו בימים האחרונים גם על ידי החברות ביג מרכזי קניות, וקרן JTLV שבבעלות עמיר בירם וג'ורג' חורש.

קבוצת אלון החלה במימוש נכסיה המרכזיים לרבות חברת-הבת רבוע נדל"ן על רקע הקשיים הכלכליים בקבוצה. על רקע ההתעניינות הגוברת ברכישת רבוע כחול נדל"ן על-ידי גופים שונים, מיום חמישי האחרון, עלתה מניית החברה ב-17%, ושווי השוק שלה נכון להיום בצהריים עומד על 1.45 מיליארד שקל. בשבוע שעבר עמד שוויה על 1.3 מיליארד שקל.