המלצת קנייה למלאנוקס: "מוערכת בחסר ועשויה לזנק בכ-31%"

כך סבורים כלכלני Roth Capital שהחלו לסקר את המניה ■ האנליסט בריאן אלגר כותב שלמלאנוקס יש קו מוצרים מלא בתחומי האת'רנט והאינפיניבנד, ומאמין שהיא נמצאת בעמדה טובה לעקוף את מתחריה

איל וולדמן / צילום: תמר מצפי
איל וולדמן / צילום: תמר מצפי

"לאור הצמיחה בזמן האחרון והצפי להמשך הצמיחה ב-2016 ו-2017, אנחנו סבורים שמניית מלאנוקס מוערכת בחסר משמעותי", כך כותבים כלכלני Roth Capital, שהחלו לסקר את מניית מלאנוקס . ב-Roth ממליצים על המניה בהמלצת "קנייה" ונוקבים במחיר יעד של 60 דולר, שגבוה ב-31% ממחיר המניה בנאסד"ק.

מלאנוקס, בניהולו של איל וולדמן, עוסקת בתחום ציוד התקשורת להעברת נתונים מהירה בתקשורת ארגונית ונסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-2.1 מיליארד דולר. החברה צפויה להשלים בשבועות הקרובים את רכישת איזיצ'יפ בעסקה של 811 מיליון דולר במזומן.

האנליסט בריאן אלגר מ-Roth כותב שלמלאנוקס יש קו מוצרים מלא בתחומי האת'רנט והאינפיניבנד, ומאמין שהיא נמצאת בעמדה טובה לעקוף את מתחריה. "אם מוסיפים לכך את הרכישה של איזיצ'יפ שתתרום מיידית לרווח הנקי, שווי החברה הופך לגבוה בהרבה", הוא מוסיף.

"מלאנוקס ידועה היטב בזכות הדומיננטיות שלה בשוק הקישוריות באינפיניבנד", כותב האנליסט. "עם זאת, אנחנו מאמינים שהשוק לא מעריך היטב את העובדה ש-20% מהכנסות החברה הן הכנסות משוק האת'רנט, ובעוד ששוק האינפיניבנד צומח, שוק האת'רנט צומח בקצב כמעט כפול של כ-85%".

לדברי אלגר, מלאנוקס נסחרת כיום במכפיל רווח של 10.7 ל-2017 (כאשר הרווח הצפוי עדיין לא כולל את תרומת איזיצ'יפ) - שמשקף לשווי החברה דיסקאונט לא רק ביחס לצמיחה שלה, אלא גם ביחס לחברות דומות בשוק שהצמיחה שלהן נמוכה יותר משלה. מחיר היעד שלו נקבע על סמך מכפיל 15.