שת"פ: 2,000 עובדי בזק יחנו את הרכב עם אפליקציית סלופארק

ההיקף הכספי של השת"פ בין בזק וסלופארק שולי ביותר, ומוערך באלפי שקלים בודדים בכל חודש ■ סלופארק תקבל את רוב התקבולים מעמלות מהעירייה שבה חונה הרכב

שיתוף פעולה חדש בין חברת בזק לאפליקציית החניה הסלולרית סלופארק. האפליקציה תותקן בסמארטפונים של כ-2,000 עובדי בזק שנוהגים ברכב חברה, והם יחנו באמצעותה בערים שבהן סלופארק פעילה. השת"פ נחתם אחרי פיילוט של כ-3 חודשים. סלופארק מספקת שירותי תשלום חניה סלולרית בכחול לבן בכל הארץ ובמבחר חניונים.

עובדי בזק יקבלו בשלב ראשון את שירות כיבוי החניה האוטומטי של סלופארק בחינם, כמו שאר משתמשי סלופארק - לקוחות פרטיים ועסקיים - ובשלב מאוחר יותר סלופארק תגבה עליו דמי שימוש חודשיים שיאמדו בשקלים בודדים לכל מנוי. בכל מקרה - ההיקף הכספי של השת"פ של בזק וסלופארק שולי ביותר, ומוערך באלפי שקלים בודדים בכל חודש. סלופארק תקבל את רוב התקבולים מעמלות מהעירייה שבה חונה הרכב. 

מנתוני חברת סלופארק עולה, כי חשבון החניה הממוצע לנהג בישראל נאמד בכ-50 שקל בחודש. מנגנון הכיבוי האוטומטי אמור לחסוך לבזק כסף, היות והוא יעיל במקרה שהמשתמש הפעיל את האפליקציה בחניה, אך שכח לכבות אותה כשחזר לרכב והחל בנסיעה. האפליקציה תזהה את תנועת הרכב בעזרת יישום ה-GPS במכשיר, ותפסיק אוטומטית את החניה בסלופארק ואת התשלום. 

מנכ"ל סלופארק גיא סלוק: "בתחילת יוני השיקה החברה את הגרסה החדשה של האפליקציה, שכוללת חידושים כמו דיוק זמני התראות בעזיבת מקום החניה, התאמה אוטומטית של החניה לבעל תו תושב, הצגת היסטוריית החניה לבקרה ויצירת פרופיל אישי עם תמונה לכל רכב - פיתוח אשר יחסוך בדוחות חניה לאלו אשר מחזיקים במספר רכבים. בנוסף, לצד מפת החניונים הזמינים באזור, זמינה גם אפשרות הניווט אליהם".