סטארט-אפ ישראלי שמטפל בפגיעות סחוס גייס 15 מיליון דולר

המוצר של רג'נטיס ביומאטריאלס נועד לטיפול בסחוס פגוע באמצעות שתל מתכלה שמעודד את היווצרות רקמת הסחוס החדשה ומוריד משמעותית את רמת הכאב שמלווה פציעות סחוס ■ לחברה יש כבר אישור לשימוש באירופה; בעתיד הקרוב החברה תערוך ניסוי קליני (בבני אדם) כדי לזכות באישור ה-FDA

חברת הסטארט-אפ הישראלית רג'נטיס ביומאטריאלס (Regentis Biomaterials) השלימה סבב גיוס הון של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילה קבוצת הפרמצבטיקה הסינית Haisco, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים, בהם מדיקה פרטנרס, SCP Vitalife Partners, ענקית ההשקעות האיטלקית ג'נרלי וקרן ההשקעות של הטכניון. החברה, אשר מפתחת פתרונות לתיקון פגיעות סחוס, גייסה מאז הקמתה כ-35 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי.

 

רג'נטיס הוקמה בשנת 2004 והיא מנוהלת על ידי ד"ר אלאסטיר קלמאו שאמר היום כי "אנחנו נרגשים להתחיל את העבודה המשותפת עם Haisco כדי להרחיב את הפוטנציאל הטכנולוגי של המוצר בשוק הסיני במהלך השנים הקרובות".

נציין, כי המוצר של רג'נטיס כבר קיבל אישור לשימוש ברחבי אירופה. בעתיד הקרוב החברה תערוך ניסוי קליני (בבני אדם) על מנת לזכות באישור ה-FDA, רשות המזון והתרופות של ארה"ב.

ד"ר אהוד גלר, שותף מנהל במדיקה פרטנרס ויו"ר רג'נטיס, אמר כי "הגיוס החדש של החברה מגיע לאחר התקדמות רבה ומוצלחת בפיתוח המוצר המוביל של החברה והתוצאות הקליניות שלו".

המוצר של רג'נטיס נועד לטיפול בסחוס פגוע באמצעות שתל מתכלה. השתל מעודד את היווצרות רקמת הסחוס החדשה ומוריד משמעותית את רמת הכאב שמלווה פציעות סחוס. השימוש במוצר קל למנתח ומתבצע בנוסף לפרוצדורה הניתוחית המובילה כיום. השוק העולמי לטיפול בבעיות סחוס מגלגל כ-5 מיליארד דולר בשנה.