הוט במבצע חדש: טריפל עם אינטרנט במהירות של 200 מגה

מחיר החבילה יעמוד על 279 שקל לחודש למשך 4 חודשים ■ מועצת הכבלים מסתייגת מהמבצע, מאחר שיו"ר המועצה, יפעת בן-חי-שגב, הורתה להקפיא מבצעים במסגרת השימוע שהיא עורכת על מחירי החבילות של הוט ו-yes

חברת הוט יצאה במבצע חדש לשירותי הטריפל שלה ובו היא מציעה חבילת טריפל ל-4 חודשים במחיר של 279 שקל לחודש. לאחר התקופה המחיר עולה ל-408 שקל.

החידוש במבצע הוא שבפעם הראשונה הוט שמה כיעד את קידום מהירות ה-200 מגה, מהירות שרק היא יכולה לספק היום. ככל הידוע, בהמשך השנה הוט תנסה לקדם את מהירות ה-200 מגה כחלק מניסיון לבדל את עצמה מול בזק, שכרגע מסוגלת לספק עד 100 מגה בלבד.

במקביל לפרסום על המבצע, נודע כי מועצת הכבלים והלוויין הביעה מורת-רוח מהעובדה שהוט יוצאת במבצע, כאשר ההוראה של יו"ר המועצה, ד"ר יפעת בן-חי-שגב, היא להקפיא מבצעים במסגרת השימוע שהיא עורכת בנושא מחירי החבילות של הוט ו-yes.

כזכור, שתי החברות נבלמו על-ידי המועצה לאחרונה, לאחר שבן-חי-שגב החליטה למנוע העלאות מחירים על-ידן - מה שהוביל לפרסום שימוע ולתגובות מפורטות של שתי החברות שמתבררות בימים אלה.

על-פי שמועות שרצות בשוק, דווקא במשרד התקשורת לא אוהבים את הניסיון לעצור את המבצע של הוט, כיוון שרואים בו מבצע אינטרנט ולא רק שידורים, ולכן מבחינתם מבצעים כאלה דווקא מבורכים. ביום חמישי הקרוב שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, אמור להופיע במועצה, וככל הנראה סוגיה זו (וסוגיות אחרות הנוגעות לתחום השידורים) גם כן תעלה.

ממועצת הכבלים והלוויין נמסר בתגובה: "בחודש דצמבר המועצה לשידורי כבלים ושידורי לוויין לא אישרה להוט ו-yes העלאת מחירים והשקה של מבצעים חדשים, מעבר לאלפים הקיימים היום בשוק, מחשש לאפליה בין לקוחות ופגיעה בתחרות. המועצה החליטה לצאת לשימוע ציבורי בנושא מדיניות המחירים של החברות, במטרה לקבוע מדיניות מקיפה לתעריפים בשוק שתעשה צדק עם כלל הלקוחות, תוך נקיטת שקיפות. בעקבות ההחלטה, הצוות המקצועי מנטר את ההצעות של הפלטפורמות ללקוחות ומבקש הבהרות מהן, ככל שיש בכך צורך".

ממשרד התקשורת נמסר: "המשרד מברך על כל הוזלה שכוללת גם שירותי אינטרנט מתקדמים ומהירים. נכון שמבצעים הכוללים תשתית אינטרנט הם גם באחריות משרד התקשורת, ונדרשת עמדת המשרד".