הטיפ היומי: המניה שיכולה לטוס ב-275%

בסטיפל ממליצים לקנות את FireEye, שמבטיחה שילוב של פתרונות אבטחה

חברת אבטחת התוכנה FireEye  נסחרת בנאסד"ק (סימול: FEYE) לפי שווי של 1.9מיליארד דולר. החברה מספקת פתרונות מתקדמים בתחום ללקוחותיה - ארגונים עסקיים (אנטרפרייז). המערכת שלה מזהה איומים ומבודדת התקפות פוטנציאליות מכל נקודות החדירה הפוטנציאליות: אינטרנט, מייל וקבצים. FireEye מרחיבה במהירות את פורטפוליו המוצרים שהיא מציעה, הן ברמה האורגנית והן באמצעות רכישות.

בתחילת פברואר הודיעה החברה על רכישת Invotas, חברה פרטית המספקת פתרונות לניהול זרימת עבודה ואבטחה בארגונים. הרכישה קשורה לנושא מרכזי עליו אנו שומעים מארגונים רבים שקונים פתרונות אבטחה, והוא העובדה שיש פתרונות שונים ונפרדים שלא 'מתקשרים' זה עם זה באופן טבעי, ובכך מגבירים את הלחץ הקיים על העובדים בתחום.

FireEye לא מסרה פרטים על היקף הרכישה, ולהערכתנו מדובר ברכישה קטנה יחסית שלא תהיה לה השפעה מהותית על הנתונים השנה. עם זאת, אנו מציינים שהרכישה תואמת לרכישה קודמת שהחברה ביצעה, של iSIGHT, ותוכל לעזור לקשר בין שלושה תחומי ליבה ב-FireEye - מודיעין בדבר איומים (threat intelligence), תגובות לתקריות וזיהוי. נוסף על כך, החברה הנרכשת מוסיפה ל-FireEye פתרונות אבטחה ללקוחות מתחום האנטרפרייז.

באופן מעניין, אנחנו מאמינים שחלק מרכזי ברכישת Invotas מגיע מהיכולת שלה לשלב פתרונות אבטחה שנראים שונים, למערכת אחת מתוחכמת. נראה ש-FireEye פשוט הקשיבה ללקוחות שלה, שמחפשים דרכים לחלץ ערך טוב יותר מההשקעות השונות שלהם בתחום האבטחה.

הרכישה גם מקרבת את FireEye ל-ForeScout, חברה בעלת היצע מוצרים מתוחכם עם ראות טובה. ספקים רבים של פתרונות אבטחה רוצים להיות אלה שמספקים את הפתרון המרכזי לארגונים, ואנחנו סבורים שרכישת Invotas מחזקת באופן אפקטיבי את הכיוון של FireEye ו-ForeScout.

לדעתנו, פתרון אבטחה ברמה הגבוהה ביותר צריך לשלב הגנה הוליסטית כלל-ארגונית, וגם להציע ראות בנוגע למכשירים ולאיומים שנכללים. אנו מאמינים שהשילוב של פתרונות FireEye ו-ForeScout מציע זאת באופן אפקטיבי.

מחיר היעד שלנו למניית FireEye נקבע על בסיס מכפיל הכנסות של 10 ל-2015, והוא 45 דולר, גבוה פי 3.8 ממחיר השוק. המלצתנו למניה היא "קנייה".

* נכתב ע"י גור טלפז, Stifel, שותפו של לאומי פרטנרס

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם