בעלי פרטנר חיים סבן ייפגש היום עם רה"מ נתניהו

הפגישה צפויה לעסוק בעיקר בנושאים פוליטיים, אך יחד עם זאת עשויה לעלות בה סוגיית הקושי של פרטנר להתחרות בשוק התקשורת והניסיון שלה להשיג איזון רגולטורי מול בזק

חיים סבן, הבעלים של חברת פרטנר שהגיע לישראל לצורך השקת המותג החדש של החברה, צפוי להיפגש היום (ה') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. סבן נמנה עם מקורביה הבכירים ומתומכיה של הילארי קלינטון במירוץ לנשיאות ארה"ב, ולכן הפגישה עם ראש הממשלה צפויה לעסוק בעיקר בנושאים פוליטיים, אך יחד עם זאת בפגישה עשויה לעלות סוגיית הקושי של פרטנר להתחרות בשוק התקשורת והניסיון שלה להשיג איזון רגולטורי מול בזק

נתניהו משמש גם כשר התקשורת, ולפרטנר יש קשיים גדולים מול משרד התקשורת שתחת נתניהו מוביל מדיניות שלדעת פרטנר הינה חד צדדית ומוטה לטובת בזק.

נדגיש, כי חיים סבן נמנע עד כה מלעסוק ישירות בנושא עסקיו בישראל עם גורמי ממשלה, והוא הותיר את הבמה לאדם צ'זנוף, שמנהל את עסקיו ומשמש גם כיו"ר פרטנר. גם כאשר סבן היה מבעלי בזק, הוא לא עסק בעסקיו הפרטיים והתמקד בעולמות הפוליטיים ובניסיונות לסייע למדינת ישראל במישור של יחסי החוץ של ישראל-ארה"ב.

המאמץ של פרטנר כרגע הוא לנסות ולמנוע ממשרד התקשורת לנקוט בצעדים חד צדדים כפי שאכן תוכננו להיעשות בנושא ביטול ההפרדה המבנית בבזק. פרטנר, כמו גם סלקום, פנו לראש הממשלה ולמנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר וביקשו שהמשרד לא יקבל החלטות מרחיקות לכת בשוק התקשורת מבלי שדעתם תישמע קודם.

עד כה נדמה שמאמציהם נושאים פרי ומשרד התקשורת נוטה להקשיב לטיעוניהם, למרות שבאופן פורמלי פילבר אינו מוכן להתחייב לכך.