סמסונג השיקה את ה-S7: מצלמה משופרת ומעבד חזק יותר

אחרי ההשקה המוצלחת של LG, החזירה יריבתה הקוריאנית במפגן כוח מרהיב והשיקה את המכשירים החדשים גלאקסי S7 ו-S7 Edge ■ המכשירים כוללים בין היתר שתי מצלמות, זיכרון RAM של 4 GB ו-32 או 64 GB זכרון פנימי

תערוכת הסלולר בברצלונה עוד לא נפתחה, אבל כבר אתמול (א') ניתן להגדיר את המאבק בין סמסונג ו-LG, כדבר החם בתעשיית ציוד הקצה. נדמה שכל אחת מהחברות עושה הכל, אבל הכל, על מנת להרשים את התקשורת ולהראות שהמכשיר שלה הוא הדבר הבא.

אתמול הושק ה-G5 של LG, ולקראת הערב סמסונג הגיבה עם עם שני מכשירים חדשים גלאקסי S7 ו- S7 Edge. שני המכשירים מגיעים עם מצלמה משופרת, מעבד יותר חזק ועוד שלל יכולות שנועדו להראות שסמסונג, היצרן הכי גדול בעולם, יש את היכולת להמשיך ולמתוח את המכשירים שלה עוד ועוד גם אם לא מדובר במכשירים שמבשרים בשורה מהפכנית.

דווקא LG, שלא ניסתה לשחק במשחק של "למי יש את הכי גדול", הצליחה להשאיר רושם של חברה שמביאה ערך מוסף, בזכות היציאה החדשה של חיבור מודולים שונים למכשיר. אבל מה אפשר עוד להגיד על סמסונג כאשר היא מצליחה להביא את מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו למסיבת העיתונאים שלה כדי שידבר על המצלמות החדשות שמצלמות 360 מעלות? כוח ועוד כוח.

מה שיפה במכשירים החדשים שהציגה הם כל מיני שיפורים קטנים שמקלים את החיים, כמו למשל תצוגה קבועה על מסך הבית גם כאשר המסך כבוי, מה שחוסך למשתמשים את הצורך להדליק כל פעם מחדש את המכשיר כדי לראות תאריך או שעה. נגמר הסיפור. בסדרת ה-7 השעון והתזכורות יופיעו באופן קבוע. המכשיר הראשון יגיע עם מסך 5.1 וה-Edge יגיע עם מסך 5.5 אינטש.

הגודל של הגלקסי S7 הוא 142.4 מ"מ על 69.6 מ"מ - כשהעובי הוא 7.9 מ"מ. משקל המכשיר הוא 152 גרם. הגלקסי S7 edge שוקל חמישה גרם יותר. למכשירים זיכרון RAM של 4 GB ו-32 או 64 GB זכרון פנימי. למכשיר שתי מצלמות - הראשית ברזולוציה של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.7 ומצלמת סלפי ברזולוציה של 5 מגה פיקסל. סמסונג הראתה כיצד טכנולוגיה ייחודית שלה מאפשרת צילום בחושך ועדיין להפיק תמונות איכותיות, תוך שהיא משווה את המצלמה שלה למצלמה של האייפון 6. בכלל נראה שסמסונג כבר לא מסתכלת מלמטה על אפל.

אורן מרון מנהל הפעילות של סמסונג ישראל אמר היום: "שנה אחר שנה סמסונג מפתיעה, מחדשת ומרגשת. סמסונג הראשונה לזהות מגמות צרכניות והראשונה לצאת עם מוצרים בשלים לשוק. הערב ראינו תצוגת תכלית ליכולותיה הטכנולוגיות של סמסונג ויכולות הרתימה של השותפים העוצמתיים ביותר בשוק. ה S7 מגלם בתוכו את פסגת הטכנולוגיה".