אייפון קילר: סמארטפוני הדגל החדשים שיטלטלו את השוק

שני מכשירי דגל חדשים שרבים ציפו להם נחשפו ביממה האחרונה ונחשבים לסמארטפונים המתקדמים אי-פעם: כל מה שצריך לדעת על ה-G5 של LG והגלקסי S7 של סמסונג שינחתו בארץ בקרוב

את המאבק בין סמסונג ו-LG ניתן כבר להגדיר כדבר החם בתעשיית ציוד הקצה. נדמה שכל אחת מהחברות עושה הכל, אבל הכל, על מנת להרשים את התקשורת ולהראות שהמכשיר שלה הוא הדבר הבא.

שתי החברות השיקו את ה-G5 של LG וגם שני מכשירים חדשים - גלקסי S7 ו-S7 Edge של סמסונג. שני המכשירים מגיעים עם מצלמה משופרת, מעבד יותר חזק ועוד שלל יכולות שנועדו להראות שסמסונג, היצרן הכי גדול בעולם, יש את היכולת להמשיך ולמתוח את המכשירים שלה עוד ועוד גם אם לא מדובר במכשירים שמבשרים בשורה מהפכנית.

דווקא LG, שלא ניסתה לשחק במשחק של "למי יש יותר גדול", הצליחה להשאיר רושם של חברה שמביאה ערך מוסף, בזכות היציאה החדשה של חיבור מודולים שונים למכשיר. אבל מה אפשר עוד להגיד על סמסונג כאשר היא מצליחה להביא את מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו למסיבת העיתונאים שלה כדי שידבר על המצלמות החדשות שמצלמות 360 מעלות? כוח ועוד כוח.

מה שיפה במכשירים החדשים שהציגה הם כל מיני שיפורים קטנים שמקלים את החיים, כמו למשל תצוגה קבועה על מסך הבית גם כאשר המסך כבוי, מה שחוסך למשתמשים את הצורך להדליק כל פעם מחדש את המכשיר כדי לראות תאריך או שעה. נגמר הסיפור. בסדרת ה-7 השעון והתזכורות יופיעו באופן קבוע. המכשיר הראשון יגיע עם מסך 5.1 וה-Edge יגיע עם מסך 5.5 אינטש.

הגודל של הגלקסי S7 הוא 142.4 מ"מ על 69.6 מ"מ - כשהעובי הוא 7.9 מ"מ. משקל המכשיר הוא 152 גרם. הגלקסי S7 edge שוקל חמישה גרם יותר. למכשיר שתי מצלמות - הראשית ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ומצלמת סלפי ברזולוציה של 5 מגה פיקסל. סמסונג הראתה כיצד טכנולוגיה ייחודית שלה מאפשרת צילום בחושך ועדיין להפיק תמונות איכותיות, תוך שהיא משווה את המצלמה שלה למצלמה של האייפון 6. בשורה התחתונה נראה שסמסונג כבר לא מסתכלת מלמטה על אפל.