רגע לפני הדוח: בנק הפועלים בהמלצה חד-משמעית לטאואר

טאואר תסכם מחר את הרבעון הרביעי של 2015, ובנק הפועלים מצמיד לה המלצת "תשואת יתר" ומחיר יעד בפרמיה של 65% על מחיר השוק

טאואר עתידה לפרסם מחר (ד') את דוחותיה לרבעון הרביעי של 2015 ולשנה כולה, ולבנק הפועלים יש המלצה חד-משמעית למשקיעים: קנו את המניה. בבנק מצמידים למניית החברה המלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 21 דולר למניה, פרמיה של 65% על מחיר השוק.

האנליסט שי זיגלמן מעריך כי זהו הרבעון בו ימומשו יעדי ההכנסות והרווחיות הגולמית, כאשר תחזית הבנק היא להכנסות של 253 מיליון דולר, פחות או יותר כמו תחזית הנהלת טאואר  - קצב מכירות שנתי של מעל מיליארד דולר. התחזית לרווח גולמי היא ל-40%, תואמת את יעדי החברה.

בפועלים מסבירים כי בחודשים האחרונים התרבו הדיווחים כי תעשיית השבבים חווה האטה על רקע ירידה בביקושים, בעו העצר בצל האטה כלכלית גלובלית ובסין בפרט, סביבת דולר אמריקאי חזק ותנודתיות של השווקים הפיננסיים. אולם, על רקע התמקדותה של טאואר בנישות צומחות בתחום ייצור השבבים האנלוגיים, מיצובה כמובילת שוק, גידול נתחי השוק שלה, הזכיות בעסקאות ארוכות טווח וחתימה על שיתופי פעולה, נמצאת החברה במומנטום עסקי חזק, לא רק בטווח הקצר אלא גם לטווח הבינוני.

מכל מקום, זיגלמן מעריך כי טאואר תציג ב-2016 הכנסות בהיקף 1.06 מיליארד דולר ורווח על בסיס non-GAAP של 277.1 מיליון דולר, שיפור של 24.5% לעומת רווחיות 2015.