חדש באתר "גלובס": כל הנתונים הכלכליים החשובים - בעמוד אחד

אילו נתונים כלכליים חשובים יפורסמו השבוע? מהי תמונת המצב בשוק הנדל"ן? איך נראית הצמיחה במשק? ■ כל מה שאתם צריכים לדעת על כלכלת ישראל בעמוד אחד, ראשון מסוגו בארץ ■ וגם: מדור חדש - מדריכים פיננסיים

"כלכלת ישראל", צילום מסך
"כלכלת ישראל", צילום מסך

אתר "גלובס" משיק שירות חדש לקהל הגולשים: דף "כלכלת ישראל" - כל הנתונים הכלכליים החשובים בישראל בעמוד אחד!

דף "כלכלת ישראל", הממוקם בפורטל הפיננסי של אתר "גלובס", הינו היחיד מסוגו בארץ. הדף מכיל יומן אירועים כלכליים שבועי וריכוז של האינדיקטורים הכלכליים העיקריים במשק, המתעדכנים בזמן אמת.

יומן האירועים השבועי מאפשר לכם, הקוראים, לעקוב בזמן אמת אחר הנתונים הכלכליים החשובים המתפרסמים מדי שבוע, ולהשוות כל אחד לנתון הקודם שפורסם בעבר. ליד כל נתון סומנה דרגת חשיבות על מנת לסייע לכם להבין עד כמה ביכולתו של הנתון להשפיע על הבורסה ושוק המט"ח.

ריכוז האינדיקטורים הכלכליים העיקריים מספק "מבט-על" כלכלי וחולש על התחומים העיקריים במשק: נתוני תמ"ג, תעסוקה, נדל"ן, מדדי מחירים ועוד. התצוגה מלווה בגרפים היסטוריים, כאשר כל הנתונים נלקחים בזמן אמת מהמקורות הרשמיים - למ"ס, האוצר ובנק ישראל.

■ למעבר לדף "כלכלת ישראל" - לחצו כאן

■ נשמח לקבל מכם הערות ותגובות במייל: online@globes.co.il

במקביל, העלה "גלובס", בשיתוף עם אתר "הון" של העיתונאי אבישי עובדיה, מדור חדש ובו יותר מ-20 מדריכים פינננסיים מפורטים במגוון נושאים, בהם משכנתא, השקעות בשוק ההון, קרנות נאמנות, זכויות עובדים, אלגו-טריידינד ועוד.