טבע משיקה מותג גלובלי חדש; יוטמע בשנה הקרובה

החברה: "המותג מגלם הבטחה, חזון וזהות חדשים עבור טבע ויפיח חיים בייעוד ובערכים שהחברה הטמיעה בקרב עובדיה"

ארז ויגודמן / צילום: תמר מצפי
ארז ויגודמן / צילום: תמר מצפי

חברת התרופות טבע  הודיעה היום (ד') כי היא משיקה תוכנית אסטרטגית חוצת ארגון לבניית זהות ומותג תאגידי גלובלי.

"מהלך זה הוא תוצר של מסע אשר החברה יצאה אליו לפני שנתיים במטרה לבנות חברה מבודלת המבוססת על המאפיינים הייחודיים של המודל העסקי של החברה", מסרה החברה.

טבע נוכחת ביותר מ-100 מדינות בעולם, ומטרת המהלך היא "לחזק את מחויבותה של טבע לשים את האנשים במרכז העשייה ולאפשר לעוד אנשים, רבים ככל האפשר, לחיות חיים טובים ובריאים יותר", כדברי החברה.

התהליך יכלול מותג חדש שיוטמע בשנה הקרובה. לפי הודעת החברה, "המותג מגלם הבטחה, חזון וזהות חדשים עבור טבע ויפיח חיים בייעוד ובערכים שהחברה הטמיעה בקרב עובדיה. בזמן שענף הבריאות עובר שינוי מהיר ותמידי, טבע מגיבה לצרכים הקיימים והמתהווים של המטופלים על-ידי בניית פורטפוליו של מוצרים ופתרונות אשר יש להם מקום בכל היבט של חיי היומיום".

ארז ויגודמן, מנכ"ל טבע, מסר כי "עם 64 מיליארד חיפושי גוגל הקשורים לבריאות בכל שנה, ברור כי אנשים רוצים לשלוט באופן טוב יותר בבריאות ובאיכות החיים שלהם, ובדרכים שלא עמדו לרשותם עד היום. כספקית של מגוון תרופות מקוריות וגנריות מהשורה הראשונה וכחברה המשרתת כ-200 מיליון מטופלים בכל יום, אנו נמצאים בעמדה ייחודית לענות על צורכיהם המשתנים של מטופלינו, לקוחותינו והקהילות שאנו משרתים ולאפשר להם לשפר את בריאותם".

טבע מתכוונת להשיק את המותג החדש בקרב 43,000 עובדיה ברחבי העולם, לפני שיושק לעולם. "רק כשנהיה סמוכים ובטוחים שכל העובדים בטבע מחוברים לזהות המותג החדשה ויודעים כיצד לבטא אותה בדרכי החשיבה והפעולה שלהם, נוכל להשיק את המותג כלפי חוץ," מסרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית קבוצה, שיווק ותקשורת תאגידית בטבע.