לראשונה מ-2006: כפתורי תגובה חדשים בפייסבוק לצד ה"לייק"

הרשת החברתית משיקה את ה-"Reactions": חמישה כפתורים שבעזרתם תוכלו להגיב במהירות על פוסטים, תמונות, שיתופים וכדומה ■ הכירו את כפתור ה-"LOVE" ("מעולה"), כפתור "HAHA" ("חחח") ועוד

כפתורים חדשים בפייסבוק / צילום מסך
כפתורים חדשים בפייסבוק / צילום מסך

מאז שנכנסה לחיינו אי-שם בשנת 2006, הרשת החברתית פייסבוק הייתה מזוהה בעיקר עם כפתור אחד עיקרי - "הלייק". היום מודיעה פייסבוק על השקת כפתורי ה-"Reactions" - כפתורי תגובה חדשים שבהם המשתמשים יכולים להביע את דעתם על פוסטים, תמונות, שיתופים וכדומה.

פייסבוק משיקה 5 כפתורים חדשים לצד ה"לייק": כפתור "LOVE", או בשמו בעברית - "מעולה", אייקון בצורת לב שנועד להביע תחושה חזקה יותר מסתם "לייק". הכפתור השני הוא "HAHA", או כפי שמאות אלפי ישראלים מכירים - "חחח", אייקון של סיימלי צוחק. הכפתור השלישי הוא "WOW" ("מדהים") - אייקון של סמיילי משתאה. הכפתור הרביעי הוא "SAD" ("עצוב"), המציג אייקון של סמיילי בוכה. הכפתור החמישי והאחרון הוא "ANGRY" ("כועס") - והסמיילי בהתאם.

מנהלת המוצר בפייסבוק, סמנתה קרוג (Sammi Krug), מסרה כי בפייסבוק "הקשבנו לרחשי ליבם של הגולשים שחשבו שצריך עוד דרכים להביע רגשות במהירות ובקלות חוץ מה'לייק' ולכן השקנו את ה'ריאקשנס'".

 

כדי לראות את הכפתורים החדשים יש לעמוד עם סמן העכבר (במחשב) על כפתור ה"לייק", או לעמוד עם האצבע על הכפתור בסמארטפון או בטאבלט ואז הכפתורים החדשים יעלו. הכפתורים יהיו זמינים כבר מהיום בהדרגה לכל המשתמשים בעולם, והם יתעדכנו אוטומטית בכל הפלטפורמות.

לדברי קרוג, "אנחנו מבינים שזה שינוי משמעותי, והרצנו פיילוט מאז השנה שעברה וקיבלנו פידבקים חיוביים מהגולשים. נמשיך להקשיב לצרכנים שלנו ולצרכים שלהם לאחר ההשקה של הכפתורים החדשים כדי ללמוד אם הם שימושיים כפי שאנחנו חושבים".

כפתורים חדשים בפייסבוק / צילום מסך
 כפתורים חדשים בפייסבוק / צילום מסך