פורט אנד בלו העיר בכחול

לפעמים שם של מלון מספר עליו המון. זה נכון במקרה הזה: הוא מסגיר את מיקומו ומגלה איזה נוף נשקף ממנו. ואכן, מחדרנו שבקומה השביעית צפינו אל הנמל ואל הים הכחול - וזה היה מאוד תל אביבי ונעים לעין.

פורט אנד בלו נפתח לפני כחצי שנה, וזאת אחרי שעבר מטמורפוזה מוחלטת ממלון פשוט למלון בוטיק, בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים. קהל היעד הנוכחי הוא של אנשי עסקים ושל זוגות, ויש גם כמה יחידות משפחתיות. הקונספט הוא מלון סוויטות, ומרבית יחידות האירוח (55 מתוך 77) הוסבו לסוויטות רחבות ידיים בעלות קו עיצוב אורבני אך קלאסי, שמשדר איכות. הגוונים הדומיננטיים כהים (שחור, לבן, אפור) ויש נגיעות צבע בסלון. הלובי צבעוני, וכך גם הסלון בכמה מהסוויטות המשפחתיות. היחידות שונות בגודל ובמבנה בהתאם למיקום בבניין, ובקומה השביעית יש לכל היחידות גם מרפסת אל הנוף. חדרי הרחצה נוחים ומרווחים, וגם אצלנו היה החלל גדול. רק המקלחת, שהייתה ענקית, סבלה מהיעדר תאורה מספקת ולקתה באפלוליות.

המיקום האטרקטיבי מאפשר גישה קלה ונוחה לכל האטרקציות והבילויים של הנמל, אבל אם צעידה אינה מרתיעה אתכם אפשר, בזמן קצר יחסית, להגיע גם לאתרים במרכז העיר. למלון יש חניה קטנה ואפשר לחנות גם בחניון רידינג המרוחק כמה דקות הליכה. המלון גם נגיש באמצעות מעלית מיוחדת לנכים, שהותקנה בהשקעה גדולה.

בימים אלה נבנים בו מסעדה, חדר כושר וספא שיהיו מוכנים לשימוש בעוד כמה חודשים. עד אז, את ארוחת הבוקר תסעדו בקפה ג'רמייה שבדיזינגוף, או בקפה נמרוד שבנמל. שימו לב (וגם יכינו אתכם לכך) שהנמל עמוס בסופי שבוע ובשעות השיא נדרשת המתנה, אבל הארוחה מצוינת.

695-3,000 שקלים ללילה, רחוב צידון 1 תל אביב, טל' 6277070-03