"הדבר הגדול הבא" של יאיר גולדפינגר: AppCard גייסה 20 מ' דולר

החברה פיתחה פלטפורמה לניהול ושימור מועדוני לקוחות עבור רשתות קמעונאות קטנות ובינוניות ■ הפלטפורמה, שכבר מוטמעת אצל אלפי לקוחות, מאפשרת שיווק ישיר ללקוח, דהיינו להציע לו משהו שיש סיכוי די גבוה שהוא ירכוש

יאיר גולדפינגר / צלם: איל יצהר
יאיר גולדפינגר / צלם: איל יצהר

יאיר גולדפינגר, ממייסדי ICQ שנמכרה ל-AOL, ממשיך לבנות חברות. החברה התורנית שלו היא AppCard שגייסה 20 מיליון דולר. את הגיוס הובילו 2 משקיעים חדשים: זרוע ההשקעות של חברת הטלפוניה הפיליפינית (כמו "בזק") והמשקיע הפרטי הגרמני אלכסנדר ריטטווג'ר, מייסד קרן ההשקעות Loyalty Partner. כמו כן, לקחו חלק בגיוס המשקיעים הקיימים: Founders Fund (של פיטר ת'יל); Innovation Endeavors (של אריק שמידט, יו"ר גוגל); וג'רי יאנג, בעברו מייסד ומנכ"ל יאהו!

AppCard, שהוקמה במהלך קיץ 2011, גייסה עד כה 27 מיליון דולר והיא מעסיקה 55 איש. החברה פיתחה פלטפורמה לניהול ושימור מועדוני לקוחות עבור רשתות קמעונאות קטנות ובינוניות. הפלטפורמה, שכבר מוטמעת אצל אלפי לקוחות, מאפשרת שיווק ישיר ללקוח, דהיינו להציע לו משהו שיש סיכוי די גבוה שהוא ירכוש. "אני בטוח שהטכנולוגיה של AppCard תסייע לנו לבנות פלטפורמת שיווק מבוססת ביצוע עבור עסקים קטנים עד בינוניים. ואני מתרגש להעניק מהניסיון שלי בניהול מועדוני לקוחות לחברה זו", אמר ריטטווג'ר, שחברת מועדוני הלקוחות שבנה, PayBack, נחשבת לגדולה בעולם בתחומה.

גולדפינגר, שמכהן כמנכ"ל AppCard, טען בהודעתה כי "יש לנו מזל שהצלחנו לצרף לשורותינו משקיע אסטרטג בעל ניסיון דוגמת ריטטווג'ר". עוד ציינה החברה בהודעתה כי השיקה גרסה חדשה לאפליקציה שלה.