האוצר משיק אתר אינטרנט חדש לאגף הכלכלן הראשי

באתר החדש של הכלכלן הראשי ניתן למצוא את פרסומיו האחרונים, כגון סקירה כלכלית שבועית, סקירת ענף הנדל"ן למגורים, כלכלת ישראל ב-360 מעלות ועוד ■ במקביל האוצר השיק אתר אינטרנט נפרד למוזיאון המסים

משרד האוצר הודיע היום (ב') על השקה של שני אתרי אינטרנט חדשים: אתר של אגף הכלכלן הראשי וכן אתר נפרד למוזיאון המסים, מוסד ותיק בניהולו של אגף הכלכלן הראשי. 

באתר החדש של הכלכלן הראשי ניתן למצוא את פרסומיו האחרונים, כגון סקירה כלכלית שבועית, סקירת ענף הנדל"ן למגורים, כלכלת ישראל ב-360 מעלות, ביצוע הכנסות המדינה ממסים, מאמרים וניירות עמדה ועוד.

עוד מכיל האתר תכנים שנכללו בעבר באתר "הכנסות המדינה". באתר ניתן למצוא בין השאר מידע והסברים על הסכמים בינלאומיים שבהכנתם ובהובלתם שותפות המחלקות השונות באגף הכלכלן הראשי כאמנות למניעת כפל מס, הסכמי עידוד והגנה על השקעות וכו'.

הכלכלן הראשי, יואל נוה: "כחלק מהרצון לשפר את השירות ולהנגיש לציבור מידע על פעילות האגף, אנו משיקים היום אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש. באתר ניתן למצוא את פרסומי אגף הכלכלן הראשי וסקירות כלכליות במגוון נושאים ולהתעדכן בעשייה הנרחבת של יחידות האגף בכל הנוגע לקשרים הבינלאומיים, הכנסות המדינה הסכמים ועוד".

 לכניסה לאתר החדש של אגף הכלכלן הראשי לחצו כאן.

לכניסה לאתר החדש של מוזיאון המסים לחצו כאן.