ברנד השלימה רכישת נכסים של כור מתכת בכ-12 מיליון שקל

הרכישה צפויה להכפיל את נתח השוק של ברנד בייצור והרכבת מכלולי פלדה

חברת המתכות ברנד השלימה את עסקת הרכישה של נכסים וציוד מידי כור מתכת תמורת כ-12 מיליון שקל. ברנד שילמה כ-8 מיליון שקל בתוספת מע"מ במזומן לנאמני החברה והקצתה כ-4.8% ממניותיה (בשווי שוק של כ-3.8 מיליון שקל).

במסגרת העסקה רוכשת כאמור ברנד מכור מתכת נכסים וציוד. בעבר ציינה כי היא תשלים פרוייקטים שונים המצויים בתהליך ביצוע על ידי כור בהיקף מוערך של 11-16 מיליון שקל, אולם כעת מעדכנים בחברה כי "לא ידוע לחברה מה היקף השירותים המקצועיים שהחברה תידרש להעניק לכור, אם בכלל".

עם השלמת העסקה נכנסה לתוקפה גם האופציה של ברנד לרכישת 51% ממניות החברה הבת של כור מתכת, רמים, בכ-21 מיליון שקל (15 מיליון שקל במזומן והיתרה ב-3 תשלומים שנתיים של 2 מיליון שקל כל אחד). כמו כן, תהיה לה אופציה נוספת לרכוש את יתרת ה-49% בתוך שלוש שנים במחיר של 9 מיליון שקל ועוד 6 מיליון שקל, אם החברה תעמוד ביעדים מסויימים.

בברנד מעריכים כי בעקבות עסקת המיזוג, צפויה החברה להגדיל את תחום פעילותה ונתח השוק שלה משיעור של כ-10% לשיעור של כ-20% מכלל שוק ייצור והרכבת מכלולי פלדה לתעשיה ולשוק התשתיות בישראל. ברנד נשלטת על-ידי קרן הפרייבט אקוויטי KCPS, המנוהלת בידי גלעד הלוי, גלעד שביט, אורי קינן, טל קינן, דויד שטיינהרט, ג'יי פומרנץ, קלי דוהרטי ולורנס שרייבר. שווי השוק של ברנד עומד כיום על כ-76 מיליון שקל.

נזכיר כי בחודש דצמבר אשתקד החליט בית המשפט המחוזי על מתן צו הקפאת הליכים לכור מתכת, לאחר שהחברה נכנסה לחובות בסך 117 מיליון שקל לבנקים, לספקיה ולעובדיה.