גוגל משיקה שירות חדש: תכנון חופשות במובייל

"גוגל יעדים" (Google Destinations) מופעל באמצעות מילות חיפוש מסוימות - כגון "גלישת גלים בספרד", "סקי בקולורדו" - או כשמגגלים שם של ארץ, מדינה, עיר או יעד אחר כלשהו

גוגל / צילום: רוירטס
גוגל / צילום: רוירטס

גוגל הופכת את תכנון הנסיעה או החופשה לקל יותר מאשר אי-פעם באמצעות פיצ'ר חדש שמאפשר בדיקת יעדים, כולל מחיר טיסה ומלון, באמצעות מנוע החיפוש של החברה.

"גוגל יעדים" (Google Destinations) מופעל באמצעות מילות חיפוש מסוימות - כגון "גלישת גלים בספרד", "סקי בקולורדו" - או כשמגגלים שם של ארץ, מדינה, עיר או יעד אחר כלשהו.

השירות זמין רק במובייל - לדברי גוגל היא זיהתה זינוק של 50% בשאלות שקשורות לנסיעה במכשירים ניידים אשתקד. בנוסף לנוחות שמספק השירות, הוא נועד גם לאפשר לגולשים לבצע חיפושים.

המידע על היעדים כולל הצעות לפעילויות שונות במסגרת טיולים מאורגנים ב-201 ערים בעולם לעת עתה. אז אם אתם רוצים לבקר במקום חדש, אך אינכם בטוחים במאת האחוזים מה לעשות שם, גוגל מקווה לתת לכם כמה רעיונות ולשכנע אתכם להזמין כרטיסים.

כשמגיעים לשלב ביצוע ההזמנות עצמן, שולח "גוגל יעדים" את המשתמשים לאתרי חברות תעופה להשלמת הרכישה, ואף מציעה כמה פיצ'רים לפני צעד זה. בנוסף לאומדן עלות הטיסה והמלון, הפיצ'ר מאפשר למשתמשים לשנות את מועדי הנסיעה שלהם כדי לבדוק מתי המחירים יורדים לרמה הנמוכה ביותר, או מהי העלות בעונת שנה מסוימת. יש גם תג "לבדוק" שמספק תמונת מצב של מזג האוויר בכל יעד - גורם חשוב בתכנון נסיעה.

בשלב הראשון יהיה "גוגל יעדים" זמין בארה"ב ובקומץ מדינות אחרות.

מניסיוננו, מדובר בפיצ'ר מהיר ושימושי. צריך עוד לראות אם יהיו אנשים מוכנים לשלם באופן ספונטני עבור עסקאות גדולות באמצעות הטלפון שלהם, אך גוגל יצרה את Street View - טכנולוגיית הצילומים הפנורמיים שמאפשרת לכם לשוטט בעולם ובולעת כמויות אדירות שלא ייאמנו מזמנכם - וכעת היא פורטת על ההשתוקקות שלכם לנסוע בעולם ומאפשרת לכם לעשות את זה באופן הרבה יותר קל.