סרטון חם ברשת: כך הפכו נושא משעמם ללהיט ויראלי

החלפה תקופתית של שמן מנוע נשמע כמו הנושא המרדים בעולם, אלא שחברה המשווקת את המוצר מצאה דרך מקורית ושנויה במחלוקת להעביר את המסר

פרסומת חברת EPCM-psi, ייצור שמן מנוע, פרזנטורית, ויראלי, יו טיוב / צילום: וידאו
פרסומת חברת EPCM-psi, ייצור שמן מנוע, פרזנטורית, ויראלי, יו טיוב / צילום: וידאו

סרטון של חברה עסקית בשם EPCM-psi מקליפורניה, המסביר את התהליך של בתי זיקוק לייצור שמן מנוע, לא נשמע כמו סרטון שעשוי להפוך לוויראלי. אולם קליפ בנושא, שהופיע לראשונה ב-2012 והוצף לאחרונה מחדש באתר "רדיט", כבר זכה למאות אלפי צפיות.

הסיבה המרכזית לכך היא כנראה הפרזנטורית של התשדיר, צעירה בשם ג'וליאנה מורגן. כשהיא לבושה בבגדים צמודים במיוחד, ג'וליאנה מדברת בחינניות על החלפת שמן, כשלצידה מופיעים מושגים מקצועיים בנושא.

בתגובות לסרטון גולשים רבים כתבו שהפרזנטורית המצודדת הופכת נושא משעמם ויבשושי להרבה יותר מעניין. מאז עלתה לאינטרנט לראשונה הפרסומת נצפתה 850 אלף פעמים. זאת בהשוואה לתשדירים קודמים של החברה, שצברו 700 צפיות בלבד.