סמסונג משיקה את מכשירי הדגל בישראל; המחיר: עד 4,000 ש'

מכשירי הגלקסי 7S ו-גלקסי S7 Edge מושקים בישראל 3 ימים בלבד אחרי השקת המכשיר בעולם

חברת סמסונג משיקה היום (ב') בישראל את מכשיר הדגל החדש שלה הגלקסי 7S ו-גלקסי S7 Edge. השקת המכשיר בישראל באה 3 ימים בלבד אחרי השקת המכשיר בעולם. מחירי המכשיר יעמדו על כ-3,500-4,000 שקל כאשר בכל חברה המכשיר יימכר במחיר פחות או יותר דומה.

"המכשירים החדשים מגדירים מחדש את הסדרה", אמר אורן מורן, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג בהשקת המכשיר. לדבריו, "המכשיר מהווה קפיצת מדרגה וסמסונג לקחה את כל שיאי הטכנולוגיה במכשיר מוקשח אחד. מכשיר שעמיד במים ואבק. המכשירים החדשים מגיעים עם סוללות מעל ל-3,000 אמפר והוא יספיק ליום עבודה שלם ללא קושי. זו הסיבה שאנחנו לא צריכים לצרף עוד סוללה באריזת המכשיר", אמר ושיגר עקיצה למתחרה LG שנוהגת לעשות כן.

 

אחת התכונות שזכתה להבלטה במכשיר היא התכונה שמראה מידע שהלקוח רוצה באופן קבוע ונקראת ALWAYS ON. השעה, התאריך, ההודעות, הכל יוצג באופן קבוע על המכשיר ובכך ייחסך מהמשתמש לפתוח אותו בכל פעם שהוא רוצה לראות את השעה למשל.

הצלם זיו קורן השתתף במסיבת העיתונאים והציג את התמונות שצילם במכשיר, תוך כדי שהוא שם דגש על יכולות הצילום בהשוואה למכשיר האייפון 6. קורן אמר ש"היום אנחנו רואים מצב שהמכשיר החדש יכול לתת פתרונות למצבי תאורה קשים ולהשיג תוצאות יוצאות דופן. ההבדלים הם תהומיים בזכות הצמצם בגודל של 7.1 של המכשיר שהוא המתקדם בשוק. היכולת לצלם בכל תנאי תאורה זה משהו שלא ראינו קודם ובהבדלים דרמטיים".

סמסונג ישראל והוט השיקו במסיבת העיתונאים שיתוף פעולה, שיאפשר ללקוחות הוט לצפות בתכנים שלה דרך פלטפורמת ה-VR של סמסונג. נדב חנין, סמנכ"ל השיווק אמר שהחברות פיתחו אפליקצייה ייעודית שניתן יהיה לראות דרך משקפי ה-VR של סמסונג מגוון תכנים של הוט. "האפליקציה תהיה זמינה בעוד כמה ימים והיא תאפשר חוויית צפייה של 360 מעלות. הסביבה הוירטואלית תתרחב וייבנו סביבות נוספות לשיקולי הלקוח", אמר.