מגדל ביטוח רכשה נדל"ן בארה"ב בעלות של כ-167 מיליון דולר

חברת הביטוח הודיעה כי רכשה ביחד עם חברת  White Oak Partners, פורטפוליו של שלושה נכסי מולטיפמילי בארה"ב ■ שיעור ההחזקה של מגדל בהשקעה עומד על 49%

אסף שהם / צילום: תמר מצפי
אסף שהם / צילום: תמר מצפי

חברת הביטוח מגדל הודיעה היום (א') כי רכשה יחד עם White Oak Partners (השותף המנהל האמריקאי) ומשקיעים נוספים, פורטפוליו של 3 נכסי מולטיפמילי בארה"ב. היקף ההשקעה עומד על כ-167 מיליון דולר, כאשר  שיעור ההחזקה של מגדל  בהשקעה עומד על 49%.

הפורטפוליו כולל 1,056 יחידות דיור להשכרה בשטח כולל של כ-100,000 מ"ר. שלושת המתחמים כוללים בנייני בני 2-3 קומות של Garden style apartments, אשר הוקמו בין השנים 1992 ל- 2000. שיעור התפוסה של הפורטפוליו הינו כ- 96%.

שניים מהנכסים ממוקמים בפרברי העיר אטלנטה והנכס השלישי ממוקם בסמוך לעיר ראלי בצפון קרוליינה. הנכסים מתאפיינים בנתונים דמוגרפיים חזקים מאוד, המתבטאים באוכלוסייה בעלת הכנסה למשק-בית הגבוהה משמעותית מהממוצע בארה"ב ושיעור גבוה של דיירים המועסקים בענף הטכנולוגיה.

התוכנית העסקית כוללת ביצוע השקעות ושיפוצים בדירות הקיימות ובשטחים הציבוריים במטרה להעלות משמעותית את שכר הדירה ביחס למחירים הנוכחיים בנכסים.

מגדל העמיקה בשנים האחרונות את ההשקעות שלה בנדל"ן בחו"ל. שווי תיק נדל"ן חו"ל שמוחזק כיום ע"י החברה עומד על כ- 1.67 מיליארד שקל. לא כולל השקעות בקרנות.

אסף שהם, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל "בעידן הריביות הנמוכות, יצירת תשואות אלטרנטיביות לעמיתים, הינה חלק בלתי נפרד מהתיק. אחת מהן היא נדל"ן. אנחנו נמשיך לחפש ולאתר נדל"ן בארץ ובעולם בכדי לייצר אלטרנטיבות תשואה לעמיתים שלנו".