מחאת הגולשים הצליחה: מספר התווים בטוויטר יישאר 140

מנכ"ל החברה ג'ק דורסי שם קץ לדיווחים בתקופה האחרונה, לפיהם טוויטר מפתחת מאפיין חדש שיאפשר ציוצים באורך של עד 10,000 תווים: "זה נשאר אותו הדבר. זו מגבלה טובה עבורנו, וזה מאפשר כתיבה קצרצרה שמתמקדת ברגע הנוכחי"

ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר / צילום: רויטרס
ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר / צילום: רויטרס

טוויטר לא תשנה את מגבלת 140 התווים לציוץ. כך הכריז שלשום (ו') מנכ"ל החברה, ג'ק דורסי, בהצהרה ששמה קץ לשמועות שאתר המיקרו-בלוגינג ינטוש את אחד מסימני ההיכר שלו ויעלה את רף התווים ל-10,000. אחד מדוברי טוויטר סירב למסור פרטים נוספים.

"זה נשאר אותו הדבר. זו מגבלה טובה עבורנו, וזה מאפשר כתיבה קצרצרה שמתמקדת ברגע הנוכחי", אמר דורסי בתוכנית Today Show של NBC.

בינואר דיווח אתר חדשות הטכנולוגיה Re/code כי טוויטר מפתחת מאפיין חדש שיאפשר ציוצים באורך של עד 10,000 תווים.

טוויטר   סירבה להגיב ישירות בסוגיית מאפיין זה, אך למחרת פרסום דיווח זה צייץ דורסי כי החברה זיהתה מספר גדל והולך של צילומי מסך שנועדו לעקוף את מגבלת 140 התווים.

"אנחנו לא נהסס להפוך את טוויטר לשמיש ועוצמתי יותר עבור המשתמשים", כתב דורסי בזמנו - תוך שימוש בצילום מסך שאפשר לו לפרסם הודעה שאורכה עלה על 140 תווים.

דורסי שינה כמה ממאפייני הליבה של טוויטר לאחר שבאוקטובר חזר לעמוד באופן קבוע בראש החברה.

טוויטר הוסיפה את Moments, שמאפשר למשתמשים לאתר בקלות ציוצים שעוסקים בחדשות החמות ביותר של היום, ושינתה את צורת אייקון ה"לייק" מדמות כוכב לדמות לב.